Onderwerp: Ek 2004
Enkele bericht bekijken
Oud 20 June 2004, 00:37   #38
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Een penalty die niet gegeven werd en een overdreven 2e gele kaart van Heitinga voor zijn ingreep op Nedved.

Mijns inziens waren dat 2 cruciale momenten voor de wedstrijd, die ongetwijfeld heel anders was gelopen als de scheids die penalty wel had gegeven (dan werd het 3-1 en dan hadden de Tsjechen in de 2e helft wel van heel ver terug moeten komen) en Heitinga een laatste waarschuwing zou hebben gegeven zodat de Tsjechen niet in zo'n belangrijke fase van de wedstrijd met een man meer zouden staan.

Daarnaast hield Gonzalez het spel sowieso kort door voor relatief kleine overtredinkjes te fluiten, wat denk ik toch de schwung voor een groot deel uit de wedstrijd hield.
Ik heb een topwedstrijd gezien. Scheidsrechter deed daar helemaal niets aan af. Als ik Nederland-Duitsland voor de onveruimde geest haal dan had daar óók een penalty naar onze Oosterburen kunnen gaan. Tsja, inherent aan het spel.

Daarnaast was het onprofessioneel vaan Heitinga (inherent aan de positie die hij heeft, een plek die hem niet ligt). Wanneer je op volle snelheid achter Nedved aanspring, met je armen zwaaiend (let wel: hij raakte Nedved nauwelijks!), en een scheidsrechter ziet dat van achteren en Nedved gaat liggen, dan rest de man niets anders dan geel geven. Wanneer je het in de herhaling ziet dan kun je slechts constateren dat het onterecht is, maar in real-time heeft de scheidsrechter gelijk.

De nederlaag van vandaag valt slechts aan één man te wijten: Dick Advocaat. De man moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad toen hij die wissel toepaste. Anders kan ik het niet verklaren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden