Onderwerp: Schrijfwedstrijd!!
Enkele bericht bekijken
Oud 3 July 2006, 20:29   #121
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DeIdioot
Heeft Tongkat, naast de Gouden Uil Literatuurprijs, niet ook de Jonge Gouden Uil gewonnen? Zou het dan niet kunnen dat de gemiddelde jongere in de leeftijdscategorie 12-20 jaar, die bovendien geinteresseerd is in literatuur (want over zo'n jongeren gaat het hier tenslotte), dat boek, of een ander van Verhelst, al eens opengeslagen heeft? Het zou wel eens mogen. Er zijn scholen waar ze Tongkat als verplichte lectuur opgeven in het vijfde of het zesde middelbaar.
Wil jij soms beweren dat je pas een goede schrijver bent als je literaire boeken leest? Dat is net zoiets belachelijks als zeggen dat je pas een goede muzikant bent als je de snelste, meest ingewikkelde solopartijen uit een klassiek stuk kunt.

Citaat:
Het is voor de rest best wel ontroerend om te zien hoe bepaalde "oudere" leden (waarmee ik bedoel: leden die al langere tijd lid zijn) elkaar hier on line hebben gevonden en een soort van forum-relatie hebben opgebouwd, door dik en dun. Misschien schrijf ik daar wel een kortverhaal over...als AMF de forumbaas me niet al op voorhand diskwalificeert natuurlijk. Hihi!
Toevallig komen de mening van mij, AMF en Watershyne overeen. Hihi!

Edit: Maar doe gerust mee aan de wedstrijd.. Eens zien of je net zo goed bent als je hier tussen de regels door suggereert te zijn

Laatst aangepast door Impressions : 3 July 2006 om 20:59
Impressions is offline   Met citaat antwoorden