Onderwerp: Is er iemand...
Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2010, 21:28   #35
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Verklaar jij het Christendom dan in Egypte, Marokko of Irak? Dan hangen ze je meteen aan een brug. Daar mag je als Christen het woord Allah niet eens gebruiken. We mogen best een keer met gelijke munt terugbetalen.
Wij willen toch niet op hun niveau zakken? Jij gebruikt hun als voorbeeld omdat zij extreem zijn, maar we willen toch zelf niet in dat lijstje komen?


Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Hitler ja. Die liet ze gas happen. Hier gaat het gewoon om het behouden van de maatschappij.
De manier waarop hè? Ze gewoon wegsturen is toch geen optie man.

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Het loopt nu ook al uit de hand door het tuig wat er rondloopt. Zowel Autochtonen als allochtonen. Ik vind ook wel dat het niet alleen allochtonen zijn, maar dat is geen reden om ze niet aan te pakken. Die onzin gaan sponsoren van belastinggeld is ook bullshit. Laat nu rechts het is op proberen te lossen want bij links is het na 60 jaar nog steeds niet gelukt.
Dat je de criminele allochtonen het land uit stuurt, kan ik prima begrijpen. Dat zeg ik ook niet. Ik vind het slechts dom dat de PVV er een hele religie / groepering van beschuldigt.


Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Is het al. Je moet in die kutwijken veilig over straat kunnen, de Nederlandse taal verdwijnt en die mensen raken sociaal geisoleerd.
En waarom? Omdat als je eenmaal in zo'n wijk zit, je er niet makkelijk meer uit komt. Daardoor zet het bij bepaalde mensen door.

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Ze kunnen wel zeiken op de Nederlanders omdat er een Geert Wilders is, maar we mogen niet zeggen dat de Islam kut is, want dan staat je hoofd op een staak.
Oh, en daarom gaan wij ook even de Islam kwetsen? Omdat zij het ook doen?

Nee, hier gaat het niet meer om zeggen dat het kut is, hier gaat het gewoon om het kwetsen van mensen. Die Geert kan wel mooi roepen dat dat niet z'n intentie is, maar hij doet het ondertussen wel mooi even.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden