Onderwerp: Is er iemand...
Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2010, 21:37   #37
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Wij willen toch niet op hun niveau zakken? Jij gebruikt hun als voorbeeld omdat zij extreem zijn, maar we willen toch zelf niet in dat lijstje komen?
Als jij een klap krijgt, sla je terug.

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
De manier waarop hè? Ze gewoon wegsturen is toch geen optie man.
Ik zeg ook niet dat we ze allemaal weg moeten sturen. Dat zegt Geert wel, en nee, dat gaat niet lukken.

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Dat je de criminele allochtonen het land uit stuurt, kan ik prima begrijpen. Dat zeg ik ook niet. Ik vind het slechts dom dat de PVV er een hele religie / groepering van beschuldigt.
Nogmaals, een kleine groep die het voor de rest verpest. Die gasten lopen te zieken over de hele wereld. Ik haat ze niet, maar als iemand met een film komt waarin een correcte weerspiegeling van de Islam zit, roepen ze meteen dat hij dood moet en dat Allah daarvoor zal zorgen. Dan weet je ook gelijk hoe die cultuur in elkaar steekt.



Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
En waarom? Omdat als je eenmaal in zo'n wijk zit, je er niet makkelijk meer uit komt. Daardoor zet het bij bepaalde mensen door.
Dan hebben de linkse partijen hun beloftes niet waargemaakt. Zo zie je maar weer, integratie hier in Nederland is een dikke FAIL en dat is niet de schuld van de mensen die in de wijk wonen, maar van die roeptoeters als Alexander Pechtold en Femke Halsema.


Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Oh, en daarom gaan wij ook even de Islam kwetsen? Omdat zij het ook doen?
Ja. Laat jij je op je kop zitten?

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Nee, hier gaat het niet meer om zeggen dat het kut is, hier gaat het gewoon om het kwetsen van mensen. Die Geert kan wel mooi roepen dat dat niet z'n intentie is, maar hij doet het ondertussen wel mooi even.
Hij kan niet alles prachtig versieren en doen alsof het een groots feest is. Hij geeft z'n mening is een keer en dan krijg je een rechtzaak aan je broek. Je zet een uur later het NOS journaal aan, en je ziet 100 hakbars met spandoeken die Wilders dood willen hebben. Dat is normaal?
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden