Onderwerp: Is er iemand...
Enkele bericht bekijken
Oud 18 February 2010, 20:55   #49
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Maar dat is toch geen reden om er op te stemmen?
Maar dat doet Geert niet.
De oorzaak ligt ook bij de Islam. Ik neem aan dat Wilders dat ook wel weet. Je kan geen hele bevolkingsgroep voor zoiets aansprakelijk stellen.



Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Dat zijn gewoon een paar randdebielen. Zij zijn niet representatief voor de rest van de groep.
Nee, maar als Geert zijn mening geeft (hoe ver dat ook gaat) en de hakbars reageren zo, snap ik wel dat je er bang van wordt. Toch handelt hij niet uit angst want hij blijft bij zijn punten. Hij wilt er geen nieuwe meer bij in het land. Daar ben ik het mee eens. En dat is waarom ik er voor stem.



Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Kan wel wezen, maar dan moeten ze daar verandering in brengen. Niet gewoon weglopen, en een andere partij het laten over nemen, die meteen een hele groep waarvan slechts een héél klein aantal verkeerd bezig zijn gaat beschuldigen.
Dat krijg je vanzelf wel als je het grootschalig verpest. Mensen willen dan verandering omdat ze vast zitten in alles wat slecht gaat. PVV is de enige partij die zo ver durft te gaan en er wat van durft te zeggen. Dat draaikonten van wouter struikrover & co slaat nu zelfs over op heel Nederland als we de NAVO weigeren. Je moet afmaken waar je aan begint. Dat gaat op voor de maatschappij hier en Uruzgan bijvoorbeeld. Op die manier win je geen stemmen en dat zien we dan nu maar weer aan de peilingen en de dreigende val van het kabinet. Mensen hebben geen behoefte aan een stel twijfelaars die het land besturen. Als merendeel van volk zich dan bedreigd voelt door een van deze situaties zullen ze zeker naar wat anders uitwijken.

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Waarom stem je er dan voor?
Omdat deze partij het meest bij mij past van allen. Je kan het nooit eens zijn met alle punten van welke partij dan ook. Dit is verandering en die moet je aan durven gaan als je verder wilt. Je kan je niet voornemen om het zo te houden als het nu is, je blijft steken en de boel verslechterd steeds meer.


Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Of je pakt het gewoon op een meer professionele manier aan.
Een iets andere tactiek zou wenselijk zijn. Ze generen nu wel publiciteit en krijgen de aandacht. In tegenstelling tot de linkse partijen kunnen zij wel het volk bereiken en de pvda niet meer. Debatteren is 1 ding, en dat kan je dan misschien wel goed, maar het volk moet het ook goed vinden.

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Er zijn zat Christenen die ook in naam van God verkeerde dingen doen. Die zijn imo ook fout bezig. Je hebt gewoon een aantal mensen die fout bezig zijn, en díe moet je aanpakken. Niet meteen de hele groep.
Je kan God voor alles gebruiken. Ik heb in Nederland nog geen van zulke situatie dusdanig ernstig meegemaakt als wat de Islam kan veroorzaken. De Islam gaat soms net wat verder en dat zal je in Nederland niet zien.


Citaat:
Dit is wel generaliseren op episch (faal)niveau. Alsof de moslims die hier naartoe komen ook meer iets te maken hebben met de extremisten in Iran etc. Daarnaast, zoals Deegbal al zei, moet je je niet verlagen tot dat soort onzin.
Klopt, maar er is ook geen verbroedering als ze zich isoleren in bepaalde delen van het land. Door geld te verspillen aan projecten die niet werken kan je zien dat links het ook niet goed kan maken.


Citaat:
Oja, en islamisering is bullshit, er zal hoogstens vermenging optreden van twee culturen.
Daar denken de meeste mensen kennelijk anders over, of willen dat niet.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.

Laatst aangepast door Mr. Macphisto : 18 February 2010 om 20:58
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden