Onderwerp: wat haat jij
Enkele bericht bekijken
Oud 6 January 2003, 14:28   #72
DeleriuM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik haat het dat je niet van hersenen kan ruilen met anderen, ik wil weten wat iedereen denkt , ik haat mensen die stinken, mensen die denken dat ze beter zijn, niet kunnen slapen , wachten op de 1e trein, ik haat benauwd hebben, ik haat de meest meisjes, en vooral als ze knapper zijn , geen geld hebben, bush, mensen die altijd over het weer zeiken, jochjes met een vriendin, dat de plek waar ik uitga niet meer bestaat, dat mensen mij altijd wakker bellen, vlees, dingen die warm zijn terwijl ze koud horen te zijn, vliegen, ik haat dreads die niet snel genoeg vervilten, ik haat die zeikwijven die me aanstaren, ik haat die sukkels van 18 die denken dat ik met ze uit wil, ik haar drinken maar niet dronken worden, ik haat schouder uit de kom of iets breken, ik haat het ook als ik naar buiten wil en het regent, of frans praten op een dag dat het niet lukt, ik haat het dat mensen me vergelijken met knappe mensen omdat ik gewoon dan in het niets val Ik haat het als ik wil slapen maar het is te licht, of als mensen in een afgesloten kamer gaan roken, ik haat stoppen met roken trouwens ook, ik haat zowieso dat roken slecht voor je is, of dat je met drugs bad kan gaan, ik haat de luxembourgh omdat er alleen dolfinarium ex collega's komen en die wil ik niet meer zien.
Ik haat het als je over een brug heen moet terwijl ie spekglad is, of als je jas tussen je wiel komt, ik haat het dat reizen zo duur is, of dat alle leuke dingen te ver weg zijn. Ik haat het dat het beste nummer ter wereld alleen maar een keer heeft bestaan in mijn droom , maar dat ik het ben vergeten. Ik haat het dat the Cure als zo lang meegaat dat ze bijna wel eens uit elkaar moeten gaan terwijl ik ze nog veel vaker live wil zien. Ik haat het dat ik niet kan tekenen, ik haat het zowieso dat alle ideeën in mijn hoofd er zijn maar ik ze nergens kwijt kan.
Ik haat players, ik haat patsers, behalve 1tje want hij is stiekem toch geen patser, ik haat meisjes die er allemaal hetzelfde uitzien in een groepje zodat je ze niet uit elkaar kan houden.
Ik haat vuurwerk, ik haat knallen, ik haat tekno en ik haat nog meer dat ik toch steeds weer naar die feesten toe ga terwijl ik het niet eens leuk vind. ik haat het dat ik geen digitale camera heb, ik haat het dat de scanner dood is, ik haat het dat okkie dood is, ik haat het dat typen niet altijd zo goed gaat als ik zou willen,





Ik haat het dat het nog geen zomer is, dat ik nog steeds niet lijkensnijder ben, gas, dat mijn verwarming het niet doet, roze en alle pastelkleuren, ik haat ook van die ouwe wijven die zich in te strakke leren broeken hijsen, ik haat het als mensen dingen blijven vragen terwijl je al tig keer geantwoord hebt, ik haat het dat ik gebanned ben van scholieren
Ik haat het dat ik niet aan zee woon, of aan het strand, ik haat het dat op mijn verjaardag iedereen altijd ruzie krijgt, ik haat het dat m'n vader nooit pannekoeken wilt eten ik haat het dat ik nu geen sigaretten in huis heb en dat ik nog wil stoppen haat ik des te meer, ik haat kruisraketten, ik haat duits (behalve scooter )
ik haat flood control, ik haat nazi';s, ik haat alto's ik haat mensen die pissed worden als je aan hokjes doet, ik haat het dat ik niet eerder geboren ben, ik haat ziekzijn, ik haat het dat ik steeds vergeet dat ik moet rijden , ik haat boetes, ik haat mensen die je ineens niet meer kennen terwijl je er jaren hebt gewerkt o.i.d. ik haat deeeeeeeeelite, ik haat loveshack bijna net zo erg Ik haat het dat alice in wonderland niet echt gebeurd is net als labyrinth, ik haat het dat ik niet 2 verschillende kleuren ogen heb, ik haat het ook dat ik nu geen dreads meer heb, ik haat mensen die mijn baan afpakken, ik haat mensen die te aardig doen , maar je toch niet leuk vinden al zou je het wel denken, of bier dat vies is, of als je alleen wil zijn dat iedereen je volgt, of lang in de auto zitten. Ik haat ook dat sommige mensen aandachtsgeil zijn, en dan nog menen dat ik ze aandacht ga geven, ik haat m'n stalker, ik haat het nog meer dat nooit iemand hierheen komt maar ik altijd daarheen moet. ik haat het dat de mac op oud en nieuw al om 4 uur dicht ging omdat de politie zeikzakken zijn dan en ik was nog niet eens dronken tegen die tijd ende rest wilde slapen, dat haat ik dus ook behoorlijk. Ik haat hijgende mensen, ik haat ook mensen die alleen over de telefoon hijgen, of mensen die iets vragen en dan ga je er serieus op in en dan blijkt het een grapje te zijn. Ik haat het dat ik altijd debiel op foto's sta en ik haat cu2.




en nu ga ik effe eten

Laatst aangepast door DeleriuM : 6 January 2003 om 14:35
  Met citaat antwoorden