Enkele bericht bekijken
Oud 23 October 2006, 17:24   #1
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb Kunstzinnige hobby's?

Ik ben er wel benieuwd naar of jullie kunstzinnige hobby's hebben. Daarmee bedoel ik dus creatieve hobby's.

Ik zelf hou erg van naaien. Dit vind ik leuk omdat het ontspannend is. Je kunt er gewoon lekker mee bezig zijn. Ik vind het ook erg leuk dat ik echt dingen maak.

Ik post hieronder wat foto's van mijn naaiwerkjes.

Verder wil ik jullie vragen of jullie ook een creatieve hobby hebben. Ook mogen jullie natuurlijk commentaar geven op mijn werk.

Van mijn eerdere naaiwerkjes naar mijn oudere:

Foto 1: Dit is mijn eerste naaiwerkje dat ik alleen heb gemaakt. Zo'n twee jaar geleden. Ik heb hem voor de verjaardag van mijn zus gemaakt. Als je goed kijkt zie je daarboven een plaatje (zoals aan een trui). Die had ik er expres aangenaaid en ik had er de naam van mijn zus op geschreven.

Foto 2: Deze heb ik vorig jaar voor sinterklaas voor mijn vriendin gemaakt. Zoals je ziet hangt er een kous uit. Hij was namelijk kapot gegaan en ik moest hem eigenlijk maken. Nog steeds niet gedaan. Ik doe het binnenkort.

Foto 3: Deze beer had ik vorig jaar voor mijn zus gemaakt. Ze houdt van beren. De aarmpjes een de beentjes zijn er apart op genaaid. Het snuitje ook. Ik vind hem erg goed gelukt.

Foto 4: Deze heb ik dit jaar voor mijn zus gemaakt. Dat teken is afgeleid van het superman teken. Verder moet het een nachthemd voorstellen. Dit heeft me erg veel tijd gekost en ik ben er erg trots op.

Foto 5: Dit is mijn recentste naaiwerkje. Ik was een "tamagotchispel" aan het spelen en toen kwam ik op het idee om er zelf een te maken. Het is een soort alien. Hij is nog niet helemaal af. Er komt nog een mond en glinster in zijn ogen.

Foto 6: Dit is van hetzelfde naaiwerkje van foto 5. Dit is het deel waar ik het meest trots op ben: de voetjes. Ik dacht: ik probeer eens iets nieuws. Deze voetjes hebben nu vorm, omdat ik er karton in heb gestopt. Het was er veel werk. Ik heb namelijk eerst het karton aan mijn werkje vastgenaaid en er daarna ook nog stof over genaaid. Ik ben hier erg trots op.


P.S. Sorry als de foto's te groot zijn of als ze slechte kwaliteit zijn. Ik heb erg veel moeite gedaan om ze te verkleinen.
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Vogeltje.JPG‎
Bekeken: 461
Grootte:  42,7 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Dominique knuffel.JPG‎
Bekeken: 418
Grootte:  74,4 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Beertje.JPG‎
Bekeken: 417
Grootte:  39,6 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  SS T-shirt.JPG‎
Bekeken: 427
Grootte:  54,4 KB  
  Met citaat antwoorden