Enkele bericht bekijken
Oud 22 October 2006, 20:45   #63
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Omdat een paar topics nog wel redelijk interessant vindt..
Ik post wel, maar slechts in minimaal aantal topics.

En als je zelf eerlijk bent, dan weet je ook wel dat het hier zo doods is als een begraafplaats en dat het inhoudelijk geen zak meer voorstelt (waar je vroeger nog wel een redelijk inhoudelijke discussie kon voeren). En dat terwijl de aanwas van nieuwe leden slechts héél mondjesmaats is.
Los van mijn loos gezever (lees daar maar overheen), geef ik dan ook aan dat de aanstelling van deze drie FB'en mijn goedkeuring wel kan dragen.. omdat het een van de weinige mogelijkheden nog is om het forum levendiger te krijgen. Ik vind het alleen jammer dat de keuze zo armoedig is dat je moet kiezen voor drie mensen die nauwelijks historie hebben... en het dus voorlopig een gokje is of het wat wordt.
Daarom vind ik het een keuze uit armoede geboren.

Daarbij vind ik enkele van de 'oude' staffleden behoorlijk ongeschikt (zeker om de newbies te begeleiden) qua persoonlijkheid. Maar dat merk je toch niet omdat de negatieve invloed van een FB op dit moment nihil is, vanwege de staat van het forum. En dat is misschien nog wel het triestste, zeker als je het vergelijkt met vruuger toen we idioten als koelkast, loeloe, saartje of mandy in de staf hadden.


Maar alle succes met deze staff hoor.

(en mijn eerste posts over oa prestige in dit topic hoef je niet al te serieus te nemen, af en toe moet ik gewoon ongenuanceerd zeiken).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden