Enkele bericht bekijken
Oud 8 March 2006, 20:23   #6
BozeWolfAmerika
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Leve Christus is voor mij een onnodigde kreet in deze discussie.
En zie je mij zeggen dat je iets tegen joden en moslims hebt? (leuk trouwens dat je joden wel met een Hoofdletter schrijft en moslims niet)
En ja ik heb nog steeds schijt aan bepaalde mensen, waaronder mensen die gruwelijke oogkleppen ophebben en niet zien wat er werkelijk gebeurt.
Vrouwen die worden verkracht door een 15 jarig marrokaantje, een oude vrouw die wordt bestolen door een turkse jongen, meisjes die worden geronseld voor prostitutie door antillianen, vrouwen die geen nederlands kunnen.
Deze mensen zijn allemaal "gelukszoekers" daar heb ik niets op tegen, zolang ze zich maar gedragen naar onze maatstaven, kunnen ze dat niet opbrengen is het voor mij snel afgelopen.
En nu niet gaan zeiken dat autochtonen ook wel verkrachten en stelen en loverboy praktijken bedrijven, want ja dat gebeurt ook (en nee ik ga het nu niet hebben over de ratio van misdrijven van autochtonen ten opzichte van allochtonen) het is alleen, dat zulke problemen met autochtonen echt ONS probleem is, terwijl een gelukszoekende allochtoon die zich niet kan gedragen naar mijn mening niet ons probleem is.
Het is nog altijd een "gunst" om hier te mogen zijn, heb je daar geen respect voor, dan is het snel afgelopen.
ok bravo voor je lange tekst,dat zou ik ook meer moeten doen.je zegt dat problemen die veroorzaakt zijn door allochtonen niet ons probleem zijn?waarom maak je je dan nog druk om?
Ik denk dat je het recht zelf in eigen handen moet nemen want ik denk ni dat de staat daar iets zal aan veranderen en de allochtonen het land gaan uitzetten ,het is lid van de europese unie en die zullen het ni toestaan,recht in eigen handen nemen dus....
  Met citaat antwoorden