Enkele bericht bekijken
Oud 8 June 2007, 08:37   #48
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
@Insanity; sorry, maar ik heb momenteel alleen even tijd om één iets te quoten. Ik wil best verder gaan op je andere punten maar dan zal je even moeten wachten, hehe.

'ik vind dat je ook moet kunnen zeggen dat iemands moeder een bitch is, ongeacht de omstandigheden. tuurlijk is het niet altijd even aardig om dat te zeggen. maar ik zie niet in waarom het niet zou mogen'

Aan tafel mag je ruften, op straat mag je tegels beffen, je mag rook van een sigaret in iemands gezicht uitblazen, je mag vinden wat je vind van iemand, maar zoals je zegt het is niet altijd even aardig. En wat Theo deed, zoals ik al zei, raakt mij harder dan dat iemand mijn stervende moeder een bitch noemt. Wel respecteer ik Theo omdat hij woorden gebruikten, en dat is altijd goed.

Ik wacht wel op de rest dan he

Maar wat is hier nou je punt? Je herhaald mijn woorden (“, je mag vinden wat je vind van iemand, maar zoals je zegt het is niet altijd even aardig “) Dat vind ik lief, maar zo is het geen discussie meer De topic titel is trouwens Je mag je mening uiten ook al is die beledigend voor anderen. Er staat nergens dat je het moet doen, en dat zeg ik ook niet. Ik vind alleen dat we in Nederland zo fucking schijnheilig zijn en er overal en altijd maar omheen lullen terwijl we stiekem gewoon elkaar een stel teringlijers vinden (uitzonderingen daargelaten uiteraard ) We gaan niet kapot van de dingen die we zeggen maar van de dingen die we verzwijgen


Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Het mag wel maar, je hebt nog zoiets als beleefdheid en fatsoen.
Ik ben liever een lul die eerlijk is dan iemand die aardig gevonden word omdat ie om zijn woorden heen lult

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Wat Theo deed was dom. Hij gaf geen mening maar flapte zomaar het een en ander eruit zonder erbij na te denken.
Dat hete een mening knul, iets wat je zonder na te denken vind.
insanity is offline   Met citaat antwoorden