Onderwerp: Hoe snel typ jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 31 December 2006, 17:27   #1
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard Hoe snel typ jij?

Dit is een site waarop je een test kan doen. (Je kan je registreren, maar dat hoeft niet).

Mijn score:
Your score: 514 keys per minute ~ 102 words per minute
Language/mode: du
Ranking: Very fast.
Comparison: 1% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 99% have a lower or equal result.

You typed: Het patent op software is in de VS een taemlijk recent verschijnsel en stelt in Europa nog weinig voor. Omdat er zoveel op het spel staat, steken de NASA, de National Science Foundation en andere Amerikaanse overheidsinstellingen jaarlijks 100 miljoen dollar in een Space Weather Bureau dat zo snel mogelijk voor een betrouwbare ruimteweersverwachting zorgen. Vooral virtuele winkels kunnen niet zonder goede software; al hun verkoop gaat via servers. "Geen gemakkelijke taak, want zoveel weten we nog niet van zonnestormen," vervolgt Joseph Davila. In mijn LinuxBox (draaiend sinds 1994) zag ik nog nooit een worm of virus in andere dan morsdode staat. Er ontstaat dan een 'magnetische fles' waarin zich zonnematerie ophoopt. Virussen kunnen zich tot nieuwe, dodelijke vormen ontwikkelen. Een groot deel van de winst die automatisering kan opleveren ging tot nu toe verloren doordat de mens de snelle evolutie van de machines niet kan bijhouden. En morgen een nieuwe versie op de markt gooien voor het snelle geld is er niet bij. De oo
Mistakes: taemlijk(tamelijk)


Ik denk dat mijn gemiddelde, als ik normaal typ dus, 460-470 aanslagen per minuut is.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden