Enkele bericht bekijken
Oud 20 September 2006, 08:52   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Amateurvoetbal is inderdaad een goed voorbeeld. Je weet van tevoren 100% zeker dat tegen het eind van de competitie er geen bal meer van klopt.

Maar ook wedstrijden in de 1e en eredivisie kloppen vaak niet. Zo weet ik dat Roda vroeger een keeper had (Zjelko Kalac) die gokverslaafd was/is. Bij vlagen keepte hij briljante wedstrijden. Zo goed zelfs dat Roda JC uit bij AC Milan wist te winnen alleen maar omdat hij alle ballen eruit ranselde. Maar als het dan ging tegen een 'kleinere' club waarbij de weddenschap op winst van die kleinere club (ik noem RKC ofzo) zeer lucratief was dan dook hij ineens kinderlijk eenvoudig over een simpele bal heen. Ik weet zeker dat daar vaak iets niet klopte. Andere dingen die ik er later over hoorde bevestigen dat vermoeden.

En dan heb ik het niet eens over het voortdurend bevoordelen van topclubs door de scheidsrechters. Mijn hoofd eraf wanneer daar vaak ook dingen, net als in Italië, gewoonweg niet kloppen. Het lijkt wel alsof Luinge de enige is die er niet vatbaar voor is.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden