Enkele bericht bekijken
Oud 21 December 2006, 00:15   #6373
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Bartje heeft vanavond een topavond gehad?

Mooi doelpunt weer van die Schlaudrauff of zoiets.
En een prachtige knal van Bommel.
Schlaudraff. Onthoudt die naam, daar gaan we nog heel erg veel van horen. Was ook de maker van dat fabuleuze doelpunt tegen Werder Bremen. Inmiddels zitten datzelfde Bremen en Bayern München als aasgieren achter hem aan.

Wát een avondje zeg. Ongelofelijk. Vooraf had ik zoiets: als het maar een beeetje spannend wordt. Niet dat het met rust 0-3 staat ofzo.. Had met 3 dubbel dik ingepakt, maar dat was niet nodig. Het was wel steenkoud, maar Aachen speelde dusdanig goed dat ik met rust het zweet van mijn voorhoofd moest halen. Ongelofelijk, 3-0!! Mooie vrije trap van Reghecampf, die daarna al in eerste instantie ook al de 2-0 moet maken en het dan alsnog doet en 5 minuten later 3-0.. Ik vraag me af hoe lang het geleden is dat het grote FC Bayern met rust met 3-0 achterstond.. In de 1e minuut na rust meteen 3-1 door Podolski en ik zag de bui alweer hangen. Aachen kwam er echt niet meer uit en Van Bommel maakt fraai 3-2. Zou het dan toch?! Nee dus, de beste speler van de Bundesliga van de 1e competitieronde beslist in zijn eentje de wedstrijd, 4-2. Een enorm feest barstte los. Bayern droop af en Aachen vierde tot lang na de wedstrijd door. 3 jaar geleden bezorgde Aachen Bayern al een enorme kater door ze als 2e Bundesligaclub te verslaan. Daarna bleef FC Bayern 14 bekerduels op rij ongeslagen (2x Pokal-winst), en nu vliegen ze er weer uit tegen Aachen. Absoluut geweldig
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  DSC00163.JPG‎
Bekeken: 689
Grootte:  83,8 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden