Onderwerp: Klaagmuur
Enkele bericht bekijken
Oud 9 July 2011, 19:12   #12622
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
hahaha

waarom eigenlijk? Want ik lach nu wel..
Hierom...
Beetje lullig dit.
Jammer dat de normale leden hier pas achter komen als het pas raak is.

Citaat:
Dames en Heren,

Hierbij mijn beloofde uitleg.
Aflopen week zijn er een aantal inspecties uitgevoerd in Hangaar 1.
Daarbij zijn verschillende onregelmatigheden aangetroffen.
Het gaat daarbij om o.a. afwijkingen van de brandweervoorschriften (vluchtwegen e.d.), onveilige situaties m.b.t. elektra en de aanwezigheid van een niet door defensie goedgekeurd ICT systeem.
De optelsom van deze onregelmatigheden is aanleiding geweest voor de basisleiding om iedereen, tot nader order, de toegang tot de hangaar te ontzeggen.
Naar de onregelmatigheden wordt een onderzoek ingesteld.
Hoe lang dat onderzoek in beslag gaat nemen is nog niet bekend, maar tot de uitslag daarvan mogen wij niet vliegen.

Toegang tot de hangaar onder begeleiding is wel toegestaan.
Het is mogelijk om, tijdens kantooruren, een afspraak te maken zodat wij spullen uit de hangaar mee kunnen nemen.
Daardoor heeft deze situatie geen gevolgen voor het zomerkamp anders dan dat we een afspraak moeten maken om onze spullen in te pakken.
Joris zal inventariseren wat we mee moeten nemen en hoeveel hulp we wanneer nodig hebben.

Voor de duidelijkheid nogmaals:

Toegang tot de hangaar kan alleen op afspraak.
Tegen mensen die zichzelf, buiten die afspraak om, toegang verschaffen tot de hangaar zal door defensie aangifte worden gedaan.

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing maar een tijdslimiet kunnen we er helaas nog niet aan hangen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Namens het bestuur.
Young is offline   Met citaat antwoorden