Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2007, 10:00   #728
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weetje wat ik denk

ooit was er een grote explosie dus.. en al die brokstukken kwamen in zo'n magnetish veld of what ever.. van een zon/ster.. wat je het wilt noeme.. en door het ronddraaien werden die brokstukken dus ook rond.. net als je een steen in een rivier gooit.. word hij ook op een gegeve moment mooi glad en rond..

en later is er waarschijnlijk ook een 'big bang' geweest.. die onze aarde heeft geraakt.. en toen kwam de ijstijd.. enzovoort..

en wat het geloof betreft.. ik ben christen.. en volgens mij.. bestaat er wel zoiets als een "hemel" , geen wolken massa waar alles licht en mooi is.. met allemaal dooie mense die rondlope, maar meer een soort.. wachtruimte.. als je dood gaat.. gaat je ziel.. je geest.. naar die wachtruimte (( ik noem het ff zo )) en daar ga je je hele leven weer uitstippele tot aan je dood opnieuw.. en als je dat hebt gedaan word je weer opnieuw gebore.. om weer te leven.. en daarvan te leren..

in een vorig leven zegmaar.. had je wel iemand kunnen zijn die heel veel pijn heeft geleden.. en wilde dus weten hoe dat voelt.. dus had je weer wat geleert...

maar ik stop weer ff met deze preek..
ik weet niet of et dom is wat ik er allemaal uit gooii
maar zo denk ik er een beetje over..