Enkele bericht bekijken
Oud 25 March 2010, 20:59   #44
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Als ik in de sloot spring, doe jij dat dan ook?



Dat heeft hij wel vriendelijke vriend. Bush was ook geen echte leider. Stalin spoorde niet dus hou 'm geen handje boven 't hoofd. Zie je dat niet? Dat is behoorlijk raar. Lenin was begonnen met iets om het te veranderen. Stalin begon met de ellende. Hij nam het stokje over en begon te moorden en de economie werd steeds beter, de mensen ongelukkiger. Is dat de manier? Leg dát eens uit.




Waarom? Omdat de ussr zoveel druk uitoefenden op die landen omdat er anders heel veel mensend e kogel kregen. Dat ging echt niet uit vrije wil. Zou jij niet in je broek schijter als er een leger van die rode krengen je land binnenvalt en gaat dreigen dat je je bij ze aan moet sluiten? Nee hé.

Ik zou mijn leven opofferen als ik zou weten dat mijn kinderen of kleinkinderen hierdoor een beter bestaan zouden kunnen lijden.

Welk bestaan? Wil jij weer een Stalin aan de macht? Je bent niet goed snik als je het mij vraagt,



Oh dus daarmee poetsen ze alle bloederige taferelen mee weg? Die Russen deden gewoon wat ze opgedragen deden en ze zouden echt geen Nederland gaan bevrijden omdat we zo belangrijk zijn. Stalin had gewoon een shitzooi aan belangrijke mensen om zich heen die zoveel druk uitoefenden dat je wel ging luisteren. In de koude oorlog konden we juist weer dóór hen bezet worden dus het diende alleen maar voor hun eigen doel.




Wil jij weer op de herhaling dan? Je ziet toch dat er niets van gekomen is? Je hebt enge ideeen vriend. En wth is een Comminustisch land nu met een kapilistisch systeem? Waarom zouden wij allemaal Chinees moeten leren? Die gasten zijn tenminste normaal en gaan niet als de neten killen om de economie te laten groeien.




Natuurlijk blijft Poetin de baas en dat is juist het vieze spelletje. Als Medvedev gewoon de macht had kreeg je ook niet van die achterlijke regeltjes om bijv. de wet te veranderen zodat Poetin nog een keer verkozen kan worden terwijl zijn termijn van 8 jaar er allang op zit. Allemaal doorgestoken kaart. Daarom is slecht, het is gewoon nog steeds een dictatuur.




Jij weet echt niet wat je zegt geloof ik. Kortom: Er zijn 20 miljoen mensen omgelegd maar hee, de economie is goed!

Srs.
Hoe bedoel je bedreigen? Als Rusland die landen niet had 'bedreigd' sprak je nu Duits . Nee ik hoef geen Stalin meer aan de Macht. Stalin heeft de macht naar zichzelf toegeëigend. Lenin heeft iedereen voor zijn dood nog voor Stalin gewaarschuwd dat hij te extremistisch is met zijn ideeën.

Waarom zou hij Nederland bevrijdden? Er was al afgesproken dat hij tot Berlijn zou marcheren en dat daarna de opsplitsing in Europa zou plaatsvinden. Ja die democraten waar jij zoveel belang hecht hebben ons gewoon verkocht . Dus noem je het Chinees systeem geen opressie?
Er worden 100 mensen per jaar vermoord. Vind je dit veel of weinig?
Putin heeft na de Corruptie van Boris Yeltsin Rusland wel opweg geholpen.
Door het corrupte regime van Boris Yeltsin en de nalatigheid van vormalige U.S.S.R leiders heeft Putin een land van verderf gekregen. In die tijd waar Gorbachov nog de Nobelprijs voor kreeg heeft de Russische maffia sneller dan ooit kunnen verspreidden. Een groepje Elite had de macht in de handen na de val van de U.S.S.R. Noem je dit een beter leven? Een Communistische partij is democratisch hoor. Zelfs als de Communisten aan de macht zouden komen in de NL is de grondwet die voorkomt dat er ooit een Dicator aan de macht zou komen. Nederland is te Seculier om zoiets te laten gebeuren.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden