Enkele bericht bekijken
Oud 25 March 2010, 21:10   #49
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht
Hoe bedoel je bedreigen? Als Rusland die landen niet had 'bedreigd' sprak je nu Duits . Nee ik hoef geen Stalin meer aan de Macht. Stalin heeft de macht naar zichzelf toegeëigend. Lenin heeft iedereen voor zijn dood nog voor Stalin gewaarschuwd dat hij te extremistisch is met zijn ideeën.
Waarom praat je dan vol lof over Stalin? Volgens mij zijn je argumenten op want je laat de helft van mijn punten liggen. Toch kwam Stalin aan de macht. Gewoon omdat het een lelijk bestuur was daar. Ideale klimaat voor een dictator om de macht te pakken. Dat is pas erg.

Citaat:
Waarom zou hij Nederland bevrijdden? Er was al afgesproken dat hij tot Berlijn zou marcheren en dat daarna de opsplitsing in Europa zou plaatsvinden. Ja die democraten waar jij zoveel belang hecht hebben ons gewoon verkocht . Dus noem je het Chinees systeem geen opressie?
Er worden 100 mensen per jaar vermoord. Vind je dit veel of weinig?
We werden toch wel opgesplitst, óf we werden kapitalistisch, óf communistisch. Wees blij dat we verkocht zijn. We kregen Marshallhulp die we over de jaren konden aflossen en we hebben het evenwel geredt. Als we nu allemaal zo rood als een koei waren moesten we allemaal keihard werken en zagen we er nu nog geen cent voor terug. Oftewel: communisme demotiveert ontzettend. Anders zat jij nu niet achter je computer en kon je ook je rapmuziekje niet luisteren.

[quote]Putin heeft na de Corrupte van Boris Yeltsin Rusland wel opweg geholpen.
Door het corrupte regime van Boris Yeltsin en de nalatigheid van vormalige U.S.S.R leiders. In die tijd waar Gorbachov nog de Nobelprijs voor kreeg heeft de Russische maffia sneller dan ooit kunnen verspreidden.[q/uote]

Waarom denk je dat de maffia dat gedaan heeft? Omdat ze het communistische beleid allang zat waren. Wat wil de maffia? Vastgoed, drugs, etc etc. Wat kun je daarmee? Echt geld verdienen. Zie je nu misschien dat communisme een dikke faal is.

Citaat:
Een groepje Elite had de macht in de handen na de val van de U.S.S.R. Noem je dit een beter leven? Een Communistische partij is democratisch hoor. Zelfs als de Communisten aan de macht zouden komen in de NL is de grondwet die voorkomt dat er ooit een Dicator aan de macht zou komen. Nederland is te Seculier om zoiets te laten gebeuren.
Waarom loop je dan te zeuren dat we dan nu Russisch zouden spreken? We hebben toch een grondwet? En een newsflash: Die gaat al een aantal jaartjes mee. Spreek jij dit tegen omdat het toen wel kon: Omdat we nu kapitalistisch zijn en óók democratisch kan er geen dictator aan de macht komen. Dus hou op met dat geneuzel. Ik weet niet wat er zo democratisch is om wetten te wjzigen zodat je nog een ambtstermijn vol kan prakken met vijfjarenplannen. Zoals ik zei: Doorgestoken kaart en dus allesbehalve democratisch.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden