Enkele bericht bekijken
Oud 27 January 2003, 16:21   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard F1-seizoen gaat over een weekje of 6 weer van start..

Tja, ik weet niet of ik me er nu op verheug, maargoed. Veel minder spannend dan vorig jaar zal het vast niet worden Bovendien is ons Jos weer terug, waardoor het altijd spannender is om te kijken.
Daarnaast natuurlijk de nieuwe regelementen. Misschien niet helemaal eerlijk, maar wél aantrekkelijk. Slechts één kwalificatierun per coureur. En de volgorde wordt bepaalt door de training op vrijdag. Wat te denken dat wanneer Jos op een droge baan zijn ronde rijdt, en de Ferrari's en McLarens op een natte baan, vanwege een plensbui halverwege? Kun je een leuke opstelling verwachten!
Daarnaast die nieuwe puntentelling. Kan leuk worden, de eerste 10 punten. Helaas is het ook minder aantrekkelijk geworden om als nummer 2 de nummer 1 in te halen. Het scheelt nog slechts 2 punten.
Adrian Newey, ontwerper van de nieuwe McLaren (MP4/18?) beweert dat zijn wagen nog sneller is dan de Ferrari. Tja, dat verhaaltje kennen we van iedereen. Helaas zit nu ook Jordan nog in de financiële problemen, waardoor de 2e coureur naast Fisichella wel eentje van het caliber Marques of Rosset of Yoong zal zijn. Maargoed, nog 2 wagens minder kunnen we echt niet gebruiken.
Ondanks alle ellende van vorig jaar zal deze jongen ergens in maart gewoon weer 's nachts op de bank voor de buis zitten/liggen'. En als het dan weer hetzelfde liedje is, ach, dan doe ik gewoon weer even de oogjes dicht en ontwaak zo'n 4 ronden voor het einde om die 2 'rooien' elkaar te zien passeren . Oh nee, dat was ook nog verboden, dan ontwaak ik wel tijdens de laatste pitstop .
  Met citaat antwoorden