Onderwerp: Truth or Dare
Enkele bericht bekijken
Oud 10 June 2011, 22:40   #15
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Marieke aan mij, Dare:

Schrijf een passioneel gedicht over een winkelwagentje dat misbruikt wordt als barbeque.

"Beste mensen,

Ik voel mij de laatste tijd zo droevig..
Laatst vond ik dit prachtige winkelwagentje, nog orgineel uit 1985 van Albert Heijn. Ik ben al jaren groots fan van deze supermarkt, ik ben dan ook zo blij met dit uiterst zeldzame geval, het winkelwagentje. Ik vond hem zo mooi, ik bracht hem meteen mee naar huis. Ik heb hem wat gedecoreerd met wat andere speciale collecties van de AH.
Ik ben alleen in geld nood de laatste tijd.. Mijn kapotte fornuis kan niet meer gerepareerd worden en mijn barbeque is ook helemaal kapot. Ik kan het niet maken. 
Ik zat in dubio de laatste tijd over wat ik zou doen... Ik heb toch maar de knoop doorgehakt. Ik heb mijn decoraties van het winkelwagentje afgehaald, heb mijn authentieke AH steenkolen uit de kast gehaald en deze in het winkelwagentje gelegd, rooster erop... De kolen aangesoken en ervolgens wat vlees wat ik ergens in de aanbieding kon vinden erop gelegd. Dat ik mijn prachtige winkelwagentje hier ooit nog zou voor mogen gebruiken.
Het was wel lekker moet ik zeggen."

Laatst aangepast door Young : 10 June 2011 om 22:44
Young is offline   Met citaat antwoorden