Enkele bericht bekijken
Oud 7 September 2006, 15:01   #11
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb Soort zoekt soort.

Citaat:
en dan zeggen dat we vooroordelen
Ik vooroordeel ook wel. IK denk dat gotics vaak blowen en roken en gemiddelt vaker snijden en wegzakken in depressies. Maar ik denk dat, dat ook wel komt, omdat een hoop mensen wel weten dat die groep er meer last van heeft dan andere. en dan met die mensen omgaan omdat ze elkaar beter lijken te begrijpen enzo. Zich zo gaan kleden om het privelege te hebben bij die groep te horen. Er zijn natuurlijk ook mensen die de kleding gewoon mooi vinden. maarja dan vind je opzich weer soortgenoten in de goths want ze hebben dezelfde smaak. Door de rest ga je vaak blowen en roken. das gewoon kuddendier gedrag. daar krijg je dan weer problemen mee en hoe meer problemen hoe groter de kans op depressies snijden en verslavingen. het is een beetje een circelpatroon.(beetje scheel woord)

Wat ik wil zeggen is soort zoekt soort. Misschien is deze soort wel meer een zwartkijker. En aantrekkings kracht van problemen. en zoeken ze verlichting bij elkaar.

Nu zeg ik niet dat alle gotics zo zijn. Maar er zitten er vaak wel een aantal tussen meer dan gemiddelt en veel gotics roken en blowen ook. dat doet de rest ook wel maar bij ons op school vooral de gotics.
  Met citaat antwoorden