Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 19:35   #152
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by 2-D
Ten derde:
Ik vind het zonde dat Tyskie als forumbaas zijn nek op het blok heeft gelegd door dit topic te openen. Tyskie heeft altijd uitstekend beleid gevoerd. Ar-Tuur kan ik niet over oordelen omdat ik hem nooit heb gesproken of aan t werk heb gezien. Ik ben dan ook geen frequente bezoeker van Sport. De manier waarop Tyskie dit dilemma aan ons heeft voorgeschoteld is niet echt tactvol. Hij had het beter rustiger kunnen brengen of eerst zelfs kunnen overleggen met de staff. Niet zomaar een uitspatting naar buiten toe. Ik kan het ook niet vinden in de keuze om een Poll op te stellen waarin je de leden wil laten kiezen voor een bepaald stafflid. Dit geeft ook een verkeerd beeld van de staff en is ook niet goed voor het moraal op het forum.
Dit topic heb ik meer aangemaakt als sarcastische kopie van de keuze die Koelkast aan de Staff heeft voorgelegd...
Waar het op neer komt is dat ik sowieso stop, ook al stemt 99% ervoor dat Koelkast staff uit zou moeten (wat op zich toch niet zal gebeuren).
Ik ben het hele gedoe op Staff namelijk spuugzat en dan voornamelijk de persoon Koelkast, die ik absoluut ongeschikt acht.
Ook kan ik me gewoon niet vinden in het beleid dat Koelkast blijkbaar wil doorvoeren. Dit is puur gebaseerd op willekeur. Koelkast kan zelfs geen drie OW's geven aan Bartje... Waarop zou een ban dan gebaseerd moeten zijn? Op zijn eigen persoonlijke mening dus...
En achter een dergelijk beleid kan ik dus absoluut niet staan...
Maar ook al verandert dit, dan zal ik dus toch stoppen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline