Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2004, 18:46   #14
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
PSV wil Robben duur verkopen


UTRECHT - 05/01/04 "Ik ga mijn kaarten niet op tafel leggen", zegt Harry van Raaij in De Telegraaf in een reactie op het bezoek van Arjen Robben aan Manchester United. De voorzitter van PSV is niet van plan de negentienjarige linksbuiten voor een appel en een ei naar de Engelse recordkampioen te laten gaan. Een transfer in de winterstop sluit Van Raaij resoluut uit.

Ook Robben zelf gaf te kennen het seizoen bij PSV af te willen maken. "Een overgang in de winterstop is voor ons niet bespreekbaar", aldus de vleugelspeler, die overigens wel een goed gevoel overhield aan zijn verblijf in Manchester. "Mijn eerste indruk is van Ferguson (coach van Manchester United, red.) is dat het een aardige en goede man is. Wat ik allemaal in Manchester heb gezien is goed overgekomen. Met name Old Trafford is echt indrukwekkend." De belangstelling van ManU voor Robben is concreet, maar de speler zelf heeft het nog niet over de concrete invulling van een eventuele transfer gehad. "Het is nu aan de clubs. Zelf heb ik het niet meer in de hand."

Dat gesprek tussen de clubs begint in ieder geval diep in de loopgraven. Van Raaij, die eerder Jaap Stam en Ruud van Nistelrooy voor respectievelijk 16.8 miljoen en 30,4 miljoen euro aan United verkocht, wil minimaal 15 miljoen euro voor Robben. Het in de Engelse media circulerende transferbedrag van 7 miljoen deed hij af als een lachertje. "Voor zo'n bedrag kunnen ze een shirt van Robben krijgen met zijn handtekening, meer niet."
Bron: Tiscali sport

Das duidelijke taal en een mooi bedrag
  Met citaat antwoorden