Enkele bericht bekijken
Oud 21 March 2004, 22:04   #1
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard zusjes zijn zo leuk <3

en moppen tappen dat ze kan


Zwemt er zo een vis in het water, beetje zwemmen enzo.. ziet ie een vlieg boven het water vliegen, denkt ie van als ik zo mee zwem dan spring ik zo de lucht in en dan hap ik die vlieg uit de lucht. Staat er een beer aan de kant van het water, die ziet de vis en de vlieg en die denkt, de vis pakt zo de vlieg uit de lucht, dan grijp ik die vis. Staat er een jager achter die beer die denkt, die vis pakt zo die vlieg, die beer pakt dan die vis nou dan schiet ik mooi die beer neer. Staat er een wormpje achter die jager, die ziet dat de jager een kruimeltje brood op z'n schouder heeft, hij denkt: als die vis nou die vlieg pakt, dan grijpt die beer de vis, de jager schiet de beer neer, het kruimeltje brood valt van zijn schouder en die eet ik lekker op. Vliegt er ook een merel in de lucht, die denkt, als die vis de vlieg pakt, pakt de beer de vis, de jager schiet de beer dood, het kruimeltje brood valt op de grond, de worm pakt het kruimeltje, dan kan ik dat wormpje pakken! Zit er een poes in de boom, en die denkt: als die vis de vlieg pakt, grijpt die beer de vis, schiet de jager de beer neer, valt het kruimeltje brood van zijn schouder, pakt de worm dat kruimeltje brood, pakt die merel de worm, dan kan ik mooi de merel bespringen.
En zo gebeurde het. De vis pakte de vlieg, de beer greep de vis, de jager schoot de beer neer, het kruimeltje brood viel van zijn schouder, de worm pakt het kruimeltje brood, de merel grijpt het wormpje, de poes wil de merel bespringen maar hij mist en PLONS! die ligt in het water.
Moraal van het verhaal: hoe langer het voorspel hoe natter de poes

komt een blondje bij de dokter. ze heeft hoofdpijn. de dokter gaat dus opereren. ligt ze daar mooi, schedeltopje eraf, hoofd leeg. alleen een draadje. de dokter snapt er nix van, denkt maar na en denkt maar na en dan besluit ie maar om het draadje door te knippen. wat denk je dat er gebeurt?
oren vallen eraf

en nog een paar vraagjes
1. waarom bevriest een ei niet?
2. hoe kun je een ei tegen de muur gooien zonder dat ie kapot gaat?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden