Onderwerp: Geen hoofddoeken?
Enkele bericht bekijken
Oud 30 June 2007, 09:25   #42
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Rebelleke Bekijk Bericht
Je moet niet zo zeuren over de Joden, die willen het Westen niet ten val brengen en ons ook niet overspoelen met hun achter gebleven geïndoctrineerde geloof. Ik heb niets tegen Joden. Het zijn prima handelslui en slimme mensen.
Harde werkers, geen mensen die hun hand op houden en profiteren van de bijstand omdat ze niet willen werken of het vertikken om de Nederklandse taal te leren!

Verlichtingsshit? Je bent zeker een VMBO leerling?
Die weten niet zo veel nl.
Dat je verstandig bent geloof ik niet. Je trapt net zo hard tegen het westen aan als je soortgenoten zo te lezen, maar wel lekker profiteren hé?
Dat je knap bent? Nou daar kunnen wij van mening over verschillen dat vind je zélf kennelijk, goed voor je imago'tje!
Trouwens, ik ben geen man maar een clevere jonge dame die haar weerwoord heeft enuh, ik hou van lange slanke blonde goden het liefst met iets langer haar!
Ik ga mierenneuken want dat doe ik nou eenmaal. Je argumenten zijn best wel voorspelbaar, want anti-islamieten geloven eenmaal in hetzelfde. Het is trouwens geen Nederklandse taal. Ik heb daar nooit van gehoord. Het woord 'Enuh'.. heb ook ik nooit van gehoord?

Verder wil ik erbij toevoegen dat je mij nu gewoon aanvalt? Weet jij welke opleiding ik volg en weet jij wat voor acties ik uitvoer om deze maatschappij te verbeteren? Misschien hadden jullie Suriname niet over moeten nemen, dan zat ik nu misschien nog steeds in dat slavenlandje, en dan zaten jullie nu zonder huidskleurige mensen. Misschien hadden JULLIE JULLIE JULLIE Pim Fortuyn niet moeten vermoorden. Gadver, welke ras haalt het in zijn hoofd om een politicus te vermoorden. Kan je me dat uitleggen. Volgens mij heb jij dezelfde haatgevoelens tegen politici.

Ik trap niet tegen het Westen aan hoor, ik ben perfect aangepast, ik heb verschillende Nederlandse bitches geneukt en heb ontelbaar bosjes bloemen uitgedeeld aan homoseksuelen die zich gekwetst voelden na uitspraken van Imams. Overigens weet jij niks van die uitspraken af en waarop ze gebaseerd zijn. Het is ronduit triest dat jij een geloof aanpakt, omdat een veroordeelde 'imam' met strafblad uitspraken doet. Het zal wel aan je geslacht liggen, bitches weten inderdaad niet zoveel.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden