Enkele bericht bekijken
Oud 4 February 2007, 22:38   #76
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
ik lees zo jouw reacties en ik sta echt versteld... JIj hebt echt uitspraken waarvan ik denk ????

Iemand van 14 is meestal niet in staat een kind op te voeren nee. Absoluut niet!
Denk je echt dat jonge tienermoeder (aanstaande) een abortus plegen omdat een kind in de weg loopt?! Dan heb je weinig levenservaring!!



Uit welke bijbel heb je dit?
Als je neukt verpest je je toekomst?? Flikker op man.
Jij verteld alles een beetje verkeerd. HET IS OOK ZO DAT...
dus je neukt op je 14 en vervolgens heb je je leven lang een slecht sexleven... En dat geldt voor iedereen?? Laat me niet lachen man... Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt en scheert alles lekker over één kam!



Echt waar zeg, wat een uitspraken heb jij!
Misschien moet jij 's leren logisch na te denken. Jij denkt dat 14-jarigen niet in staat zijn om kinderen op te voeden? Niet helemaal alleen, maar met familie enzo moet dat prima gaan lukken. En het is dus echt wel zo dat de meeste meisjes die als tiener zwanger raken hun kind aborteren omdat het in de weg zou lopen. Het klinkt misschien wat hard, maar dat is wel de hoofdreden. Als ze zelf niet vindt dat het in de weg zou lopen is het wel omdat anderen dat vinden en die haar zo ver weten te krijgen om een abortus te plegen.

Waar maak jij je eigenlijk zo druk over? Dus ik verwoord één dingetje niet helemaal goed en jij wordt meteen woedend? Ik had waarschijnlijk 'in het algemeen' of 'de meeste' erbij moeten zetten, maar dan nog, als je er zo kwaad over wordt zit er misschien een steekje los in je hoofd. Er zijn onderzoeken gedaan en het is een feit dat de meeste mensen die later met seks beginnen een veel beter seksleven hebben dan de meeste die er vroeg mee beginnen.

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
waarom moet sex toch zo samengaan met een leeftijd?
"Goh nu ben ik 12 nu moet ik zoenen, nu ben ik 16 nu moet ik neuken"

Is dat een hype ofzo? Je hebt gewoon sex als je er klaar voor bent.

Aan sex zit geen leeftijd gebonden... Beteken dat ook dat je op een bepaalde leeftijd echt geen sex meer mag hebben? Voor sommige zit er aan sex niet eens liefde gebonden. Als jij er maar klaar voor bent dan moet je dat doen. Of je nou 14 of 20 bent!
Vreemd genoeg zijn er de laatste tijd erg veel van die jonkies die er vroeg aan beginnen. Tja... Wat verwacht je dan ook als ze om 18:00 programma's gaan uitzenden met 13-16 jarigen die op elkaar geilen en elkaar aftasten. En als je liedjes die over seks en lust gaan aan kinderen voorschoteld. Ik kan zo wel de hele dag doorgaan, eigenlijk.
  Met citaat antwoorden