Enkele bericht bekijken
Oud 14 March 2003, 15:07   #58
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Kom op, koelie.. Je hoeft geen helderziende te zijn om te weten dat je het ongetwijfeld niet met mij eens bent. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat wanneer je mijn posts leest er al ged88 door jou hoofd flitsen van: daar ben ik het hoe dan ook niet mee eens. Het zij zo, je krijgt er wel altijd een mooie discussie door .

Dat Hitler niet zou kunnen zei ik al, daar kan ik inkomen. Maar voor de rest ga je niet in op argumenten. Ik haalde bijvoorbeeld aan dat hij zich niet heeft te bemoeien met de meeste landen. Ook al is hij het machtigste land op aarde. Doet hij dat toch, dan maakt hij misbruik van zijn macht, en is het een terrorist. En trust me, dat gaat hij doen.
ik baseer geen mening op de mening van een ander het is niet zo als iemand het er niet mee eens ik automatisch de andere kant van vind daar kun je geen mening op baseren.

Een terrorist maakt doelwillend burger slachtoffers om zo de politiek en of leger waar hiuj tegen strijd tot acties te dwingen. Amerkia is nu niet het type staat wat er op uit is om veel burgerslachtoffers te maken.

Zij bemoeien zich net zo veel met andere landen als dat wij nederland dit doen via de VN. Wij zijn aan deze bemoeienis minstens even schuldig.

Misbruik maken van presidentieele macht is niet mogelijk Bush kan niet zomaar in zijn uppie beslissen dat er atoom wapens ingezet worden of zo dit zit zelfs voor de VS gezien goed in elkaar bush kan niet 1 2 3 een almachtige dictator worden en zijn "macht"misbruiken.


Verder valt het me op in dit topic dat je nog al wat dingen aanneemt aan names van waarden die je helemaal niet kan doen overal staat dan bij trust me. Tjah is leuk maar waar baseer je dit op? je maakt speculaties die jij bedacht heb opeens tot feiten. waar ik niet zo erg in geloof.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden