Onderwerp: :( tis uit!!
Enkele bericht bekijken
Oud 22 November 2003, 20:15   #1
vrouwke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard :( tis uit!!

hoi..

me vriend (of ja nu ex) hadden n jaar en 2 maanden verkering, nadat we 11 maanden verkering hadden moest ik verhuizen (woonden eerst 15 km van elkaar en nu 45 km). gin eerst kei goed, was allemaal hardstikke mooi en perfect, hij was (en is) t beste wat ik ooit gehad heb en zag ook echt een toekomst voor ons (samenwonen enzo). hij s 21 en ik 19

hij zit ongeveer 15 kilometer van mij af op school (en ik zelf ook) maar nu moet ik stage lopen en op school zie k m dus nie meer, en doordeweeks blijven slapen of na school mee naar huis is er dus nie meer bij. (ookal heeft hij een auto)

laatste maand vind ik het zo erg dat ik hem niet door de weeks kan zien, want hij zegt dat ie t druk heeft met school (geloof ik ook wel), en dat ie dus geen tijd heeft om door de weeks naar mij te komen. k ga dr helemaal kapot aan en op t werk ook steeds huilen enzo. hebben 2 weken geleden dr al een keer over gehad, en wat er dwars zit enzo.
hij heeft ook nog nooit tegen mij gezegt dat ie me lief of mooi vind, of dat ie van me houd. heb dat ook tegen m gezegt dat ik dat erg vind, maar hij heeft dat in die 2 weken nog geen een keer gezegt. hij zegt dat ie dat moeilijk vind om te zeggen, dat t klinkt alsof ie t nie meent als ie t zou zeggen (da kan natuurlijk)

gister gesprek met mn vriend gehad, over dat ik het gewoon niet meer kan en er kapot aan ga. en we zijn er samen over uit gekomen dat we beter (even?) kunnen stoppen.

we zijn nog hardstikke gek op elkaar alleen doordat we elkaar zo weinig kunnen zien onstaan er spanningen en is t als we elkaar wel zien dat ik veel moet huilen enzo omdat ik m zo mis door de weeks.

maar nu ben ik er echt zo kapot van. hij is gister ook gewoon blijven slapen en hebben nog geknuffeld enzo. we hebben wel afgesproken dat we bellen als er iemand behoefte aan heeft en dat we nog ns afspreken, en dat we misschien over een tijd weer bij elkaar kunnen komen (dan heb ik mijn stage afgerond en heb ik mn rijbewijs).

maar nu weet ik nie wat ik verder moet. ik voel me zo kut, maar ik weet dat ik anders er kapot aanga..

wat moet ik nou?
  Met citaat antwoorden