Onderwerp: Tour de France 2006
Enkele bericht bekijken
Oud 4 July 2006, 16:56   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Was echt vet Ik was vol op TV, niemand mij gezien? Ik stond op de top van de Côte de Trintelen, echt gaaf. Leuk spanning opbouwen, eerst kwam die hele caravaan langs en ik dacht: ah, kom maar op met die PMU-handjes, dan ga ik daarmee wapperen, maar die kwam niet langs Wel scoorde ik een Champion-pettetje van de Bolletjestrui

Daarna een half uur wachten, zie je de helikopters overvliegen, komen motoren langs, ploegleiderswagens enzo scheuren naar boven en dan de eerste renners.. Het peleton flitst voorbij met Hushovd in het geel, dat valt op. Boogerd wordt aangemoedigd en dan is het wachten op de achterblijvers. Echt mooie sport, die jongens zwoegen in de hitte, komen bijna niet vooruit en worden door het publiek opgezweept. Niemand gaat weg, iedereen wacht op de bezemwagen. Pozato zag ik geloof ik achterin bungelen.

Geweldige sport, dat wielrennen! Ik heb het eens eerder meegemaakt op Les Deux Alpes in 1998, maar toen regende het keihard en was de sfeer heel anders. Wat mij betreft elk jaar een etappe hier
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden