Enkele bericht bekijken
Oud 10 December 2006, 21:56   #23
Boy_1990
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Prestige Bekijk Bericht
Maar ga je ook met dat meisje of vind je haar alleen leuk?
Nja eigenlijk... ik vind haar Super leuk... zij mij ook volgens mij...
Ik wil super graag wat met haar, en zij ook met mij...
Ik ga wel met haar (qua zoenen)...
Maar ik heb nog niks met haar... want bij haar thuis en bij mij thuis worden er nog al wat problemen veroorzaakt als het DUIDELIJK word dat wij 2en wat met elkaar hebben...
Snappen jullie mijn punt? ik kan daar niet echt veel dieper op ingaan, i.v.m. dat zij het (natuurlijk) ook kan lezen, en dat zou wat lullig overkomen... ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben..
Maar ik vind haar egt super leuk... ik heb hele poos niet iemand meer zo leuk gevonden... en tsjah.. ik zou er wel alles voor over hebben om wat met haar op te bouwen (het liefst natuurlijk ook zo dat het in de toekomst blijft...) maar dat kan ik natuurlijk wel uit mijn hoofd zetten (denk ik) aangezien zij zo jong is.. en het percentage dat bij elkaar blijft vanaf zo''n jonge leeftijd is echt minimaal...

Anyway JA ik vind haar SUPER-leuk, en NEE ik ga niet met haar in de vorm van een relatie, en JA ik ga wel met haar in de zin van zoenen...

Greetingz van My...

P.S.: het kan wat langer duren voordat ik mijn volgende bericht post.. i.v.m. school (ben veel tijd afwezig van huis)...

Alvast bedankt...

Laatst aangepast door Boy_1990 : 10 December 2006 om 22:18
  Met citaat antwoorden