Enkele bericht bekijken
Oud 19 October 2007, 19:39   #19
Feeling_Girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

met mij gaat het helemaal niet goed.
ik voel me echt waardeloos.
mijn verhaal:

Ik denk dat het beter is voor anderen als ik dood ben. Ik bezorg iedereen alleen maar last.
Mijn vriendinnen zeggen wel dat ze van me houden, maar ik weet wel beter. Volgens mij vinden ze me alleen maar dom en lastig.
maar ik hou wel heel veel van mijn vriendinnen. maar ik heb het gevoel alsof ze me liever kwijt zijn dan rijk.
Bij mijn vader precies hetzelfde. Het ene moment zegt ie dat hij van me houdt en doet hij heel lief en het andere moment loopt hij schreeuwend door het huis dat het een kutwereld is waarin we leven en een kutmaatschappij. en dan denk ik : ja hij heeft gelijk. waarom leven we nog? waarom ben ik op deze aarde gekomen? waarom ben ik niet dood?
en laatst maakte mijn vriendje het uit. op kamp hadden we verkering en hij deed echt heel lief en zo en ik hield echt zooveel van hem. en na het kamp was het weekend en hij woont 20 km van me vandaan, dus ik zag hem een heel weekend niet. ik smste hem dat ik hem miste enzo, maar hij smste niet terug. maandag kwam ik niet op school, omdat ik naar een concert ging met een vriendin van mij. dinsdag was ik ziek en woensdag kwam ik weer op school. toen hoorde ik dat hij aan heel veel mensen had verteld dat hij me niet meer leuk vind en dat hij het ging uitmaken.
ik was er helemaal kapot van en dat ben ik nu nog steeds.
maar toen zei een jongen uit me klas dat mijn ex-vriendje me terugwil omdat hij me toch heel erg leuk vond. en dat hij het alleen had uitgemaakt omdat iedereen het wist en omdat iedereen zich er mee bemoeide. maar me ex komt zelf niet naar mij toe omdat te zeggen. dus ik weet niet meer wat waar is...
maar ik mis hem zo verschrikkelijk! zonder hem kan ik echt niet leven en zonder hem wil ik gewoon dood.
pas geleden was er een andere jongen die mij leuk vond. maar nu heeft hij vandaag gezegd dat hij niks met me wil.

ik haat het leven en ik wil dood! dat is voor iedereen beter, als ik dood ben...
nu denk je misschien: wat een zielige emo, maar dit is hoe ik me voel. en ik ben blij hier mijn verhaal kwijt te kunnen

Laatst aangepast door Feeling_Girl : 19 October 2007 om 19:42
  Met citaat antwoorden