Onderwerp: iedereen haat mij
Enkele bericht bekijken
Oud 26 October 2010, 18:52   #18
xyellowcupcake
I eat you like cupcakes
 
xyellowcupcake's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2010
Locatie: Kalmthout -
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
beste mensen, ik heb een probleem, ik voel me eenzaam omdat ik het idee heb dat idereen mij haat.
Citaat:
bij scouting dacht ik dat ik ze kon vertrouwen maar het blijkt dat ze me alleenmaar irritant vinden en dat ik om aandacht vraag. ze roddelen achter mijn rug om
Citaat:
beste vriendin, maar sinds kort besta ik niet meer voor haar ze doet alleen nog maar dingen met mijn zusje.
Sommige momenten (als ik je bericht lees) denk ik dat ze jaloers zijn, en daarom ze je pesten/haten. Ik vind dat ze, zoals het toch in je tekst lijkt, ze je een beetje proberen te pesten. En daar moet je je boven stellen! Niemand is perfect, ik niet, jij niet, en zij niet. En nu spreek ik uit eigen ervaring, maar als iemand irritant doet, zet dan voor een keer je grote bek op. (by my zal dat niet voor een keer zijn, maar dat doet nu niet ter zake). Praat erover, en laat ze niet afwijken. Nodig ze uit bij jou thuis. Zeg het aan je ouders, zij helpen, echt waar. Zeggen ze soms dingen tegen jou? Ik weet natuurlijk niet hoe je situatie is, maar ja. Ga anders eens praten met een van je leerkrachten of ga naar het clb (centrum voor leerlingenbegeleiding. Je kan ze gewoon ook negeren! Maar hé, wat fantastisch dat jij voetbalt!
Veel succes!
xyellowcupcake is offline   Met citaat antwoorden