Enkele bericht bekijken
Oud 3 February 2003, 17:13   #14
Zolena
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
In sommige dingen misgien wel jah

Maar mannen willen vrouwen niet altijd een kans geven omdat ze denken van: Dat kunnen die vrouwen toch niet.

Ik stem voor een kabinet dat alleen bestaat uit vrouwen
Moet je eens kijken wat er binnen 10 jaar allemaal is veranderd waar die gasten die nu in Den Haag zitten, minstens 20 jaar over doen.

Ik weet zeker dat vrouwen beter zijn in dat soort zaken.
whehe , Doet me denken aan Kinderen van Moeder Aarde, zachtzinnige onderdrukking der vrouwen.
Tja, je hoort inderdaad dat mannen gewoon over het algemeen beter zijn in technische dingen. Wat ik wel raar vind is dat in mijn klassen de besten in wiskunde, informatica enzo altijd meisjes waren. De jongens kozen echter wel liever voor de technischere dingen en daar waren er uiteindelijk dus ook wel meer van in die klassen die het meestal ook redelijk deden.
Ach, de een heeft misschien voor bepaalde dingen meer aanleg dan de ander, er zijn zoveel uitzonderingen dat dat uiteindelijk toch vrij weinig uitmaakt, zolang we maar dezelfde kansen krijgen.
Het is misschien ook wel een beetje zo ontwikkeld omdat wij nooit echt de kans hebben gekregen en hebben we die kans nu genomen zodat we ons nu pas een beetje technischer gaan ontwikkelen.
  Met citaat antwoorden