Enkele bericht bekijken
Oud 17 April 2016, 03:07   #7
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Wanneer je er wel klaar voor bent weet ik ook niet, dat komt vanzelf.
Je moet nog een beetje aan hem wennen waarschijnlijk op dat gebied ook.
Als je wilt dan komt het echt wel in orde.

En zoals met alles dat nieuw is en je voor het eerst doet geldt ook hier dat het in eerste instantie een beetje klungelen is. En het is onbekend ,nieuw, spannend, maar dat is het voor hem ook. Hij is waarschijnlijk ook bang dat ie iets verkeerd doet, je boos maakt, iets anders doet dan jij wilt, of je zijn lijf wel aantrekkelijk vindt ( iets waar iedereen zich zorgen om maakt trouwens, alleen sommigen kunnen die onzekerheid beter verbergen), vul het rijtje zelf maar aan.

Probeer er gewoon eens over te praten wat je eng vindt, wat je wil, wat je onzeker maakt, als je met elkaar gaat rommelen moet je gewoon over die dingen kunnen praten ( dat vind ik in ieder geval ). En als je gepraat hebt, en je weet van elkaar waar je aan toe bent ( jij zegt dat je 'voelt' dat hij 'dingen' verwacht, maar daarmee houdt het op, en met vaagheden kan je niks. Gewoon vragen, dan weet je waar je aan toe bent) en over dingen denkt: Gewoon dingen doen! Hoe vaker je het doet hoe beter en leuker het wordt.

En als jij meer wilt doen moet je voor een positie gaan waarin jij als het ware de baas bent en overal bijkan. Zou ik zelf in eerste instantie zeggen dat hij bij het voorspel onder/half-onder jou ligt ( of laat hem liggen en ga zelf over hem heen zitten met je knieën aan beide kanten van zijn lijf op het bed), dan kan jij de leiding nemen. Desnoods druk je zijn benen met jouw benen neer zodat hij niet zo snel ergens heen kan. Maar vraag eerst eens wat hij wil, dan hoef je ook niet zo onzeker meer te zijn. Onzeker is niet erg. Probeer eens wat, veel jongens vinden het best opwindend als een meisje de leiding neemt. De meesten doen dan niet zo moeilijk als het niet meteen allemaal perfect gaat.
Samen aftrekken kan op zo ongeveer elke manier die je wilt, zittend, liggend, staand, naast elkaar bij alle voorgaande manieren..dat hangt er echt vanaf wat je het fijnste vindt. De één wil tegenover de ander zitten zodat hij/zij de ander meteen voor zich heeft en goed aan kan kijken, maar een ander ligt weer liever naast elkaar. Als je eenmaal zover bent denk ik dat je gewoon iets moet kiezen en proberen, wat je ook kiest het is niet fout. En zo denkt die jongen er denk ik ook over. Die is op zo'n moment alleen maar bezig met jou en hoe geweldig hij je vindt ( niet 'hmm die is raar bezig' maar 'wauw wat gaat ze nu weer voor geweldigs doen', of misschien denkt hij wel helemaal niets en is alles wat je doet of aanraakt in orde, puur omdat jij het bent).
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!

Laatst aangepast door the_darkness : 17 April 2016 om 03:11
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden