Enkele bericht bekijken
Oud 17 December 2006, 19:54   #24
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Wat wil jij gaan doen na school? Waarom? Heb je daar al stappen voor ondernomen? Bijvoorbeeld speciaal onderwijs ofzo. Of weet je het allemaal nog niet echt?
Post het allemaal hier!

Ik wil graag later advocaat of rechter worden. Dat lijk me heel cool, omdat je echt je eigen mening mag inbrengen. Je mag de zaken zo vertellen dat het positief lijkt in een opzicht. Rechter lijkt me leuk omdat je logisch over dingen moet nadenken. En zo een beslissing nemen. En dit alles verdient ook nog goed!

Fisiotherapeut lijkt me ook wel wat, omdat ik van masseren hou.
als advocaat mag je juist niet je eigen mening verkondigen...
Als jouw client 4 vrouwen heeft vermoord en verkracht wordt het niet op prijs gesteld als jij in de rechtbank zegt "ja mijn mening is dat mijn client eigenlijk de zwaarste straf moet hebben die er is deze man mag niet meer in de samenleving"

Natuurlijk moet je zaken zo vertellen dat het positiever wordt maar het heeft weinig te maken met je eigen mening.

Overigens wil ik graag autohandelaar worden... Ik hou van economie, commercieel bezig zijn en ik ben goedgebekt om te handelen. Daar leer ik nu ook voor: HEAO, commerciele economie/small buisness & retail management in Nijmegen
erg leuke studie
  Met citaat antwoorden