Enkele bericht bekijken
Oud 13 May 2005, 22:05   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ik stem tegen, hoewel ik eigenlijk niet echt weet wat en hoe het precies zou gaan worden. Ons mam had zo'n krant van de bibliotheek gehaald maar van alle wetsartikelen werd ik ook niet echt wijzer.
Ik zie gewoon het hele idee van een overkoepelend wettenstelsel niet zo, ieder land heeft andere specifiekere problemen en dat los je niet op door alles te veralgemeniseren zodat we meer europa worden. Dat hele Europeaangedoe hoeft niet zo van mij eigenlijk.
Dat krantje is echt het alledomste dat de laatste 100 jaar door een regering is uitgebracht (in damenwerking met de voorlichtingsdienst uiteraard). Echt NIEMAND snapt daar iets van. Maar als t goed is heb je ook een samenvatting ervan gekregen en die is met een beetje goede wil nog wel te volgen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden