Enkele bericht bekijken
Oud 13 December 2006, 15:26   #1
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard Naar welke films kijk je uit?

want jahaaa er komen weer coole films yo! series mogen ook wel hoor.
zo kunnen we elkaar even op de hoogte houden van welke films we in de bios moeten gaan zien (of die we moeten downloaden )
Vertel ook even waarom je ernaar uitkijkt enzo!



Ik ben echt vet benieuwd naar the illusionist met edward norton als magiër Alleen al door edward norton want dat is een geweldige acteur. Hij speelt wel even iets anders dan the bad guy zoals normaal gesproken: het wordt geloof ik meer een romantisch drama over begin 1900 wanneer hij verliefd wordt op een vrouw van boven zijn klasse en hij haar liefde natuurlijk wil winnen awwwwwwww.
Anyway, als het goed is komtie 4 januari in de bios.

EN THE RUM DIARY het fantastische andere boek van hunter s thompson (zie fear and loathing) komt als het goed is uit, maar wel pas in 2008 johnny depp is weer van de partij.

Verder kijk ik uit naar the brazilian job yiiiha, PRRR met dezelfde heerlijke cast als the italian job (uitgezonderd edward norton). Helaas ook nog meer dan een jaar wachten... (2008 ).

En.. uiteraard ook Harry Potter and the order of the phoenix! volgend jaar komt die uit.. met als toevoeging aan de cast helena bonham carter als Bellatrix Lestrange hihihi. ERG benieuwd naar!

Nouweee vertel verder
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale

Laatst aangepast door biffyclyro : 13 December 2006 om 15:56
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden