Onderwerp: Stop Rascisme!!
Enkele bericht bekijken
Oud 16 May 2002, 13:54   #21
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ok nou even mijn mening ok.???

Voorwoord:

kijk ik ben geen racist.. word er wel een door anderen genoemd
maar die luisteren niet naar mijn hele verhaal die zien alleen de woorden staan wat ze willen zien en meer niet..


ok nu mijn mening:

ik vind dat sommige allochtonen het land uit mogen.. en dat zijn degene die geweld plegen zowel lichamelijk als geestelijk..en op dit moment vind ik dat buitenlanders het meest doen.. onkent het nou maar gewoon niet. en natuurlijk doen ook blanken het ook maar dat zijn meestal degene die met buitenlanders omgaan.. en ik vind al helemaal klote dat we een kut regering hebben gehad de afgelopen jaren.. die geven crimenelen minder straf als bijvoorbeeld een slechte jeugd hebben gehad.. dat is gewoon zwaar boelshit.. kortom dan zeg je dat het wel mag als iemand zich niet aan het wed uit horen ze de bak in en de jaren te krijgen wat ze vriendinnen en niet minder doen omdat ze bijvoorbeeld een slechte jeugd hebben gehad of wat dan ook.. een mens hoort zich aan de wed te houden.. en mensen die dat niet doen horen de bak in en als dat toevallig ook nog iligalen bij zijn moeten ze gewoon terug naar hun land.. ik heb eten gemaakt in een gevangenis en ik heb daar weleens in een winkeltje ook gewerkt en het enigste wat ik daar zag lopen waren buitenlanders natuurlijk ook gewoon nederlanders.. maar de buitenlanders waren in 2x meer dan blanken..

mensen de regering heeft er voor bezorgd dat mensen in dit land nu zo over buitenlanders denken.. niet wij.. pim heeft gezegd wat heel veel nederlandens ook marokanen hoor..


ok dit is mijn mening
  Met citaat antwoorden