Enkele bericht bekijken
Oud 13 January 2007, 18:40   #53
Matthias_91
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Den_ProAna Bekijk Bericht
Als zij t ook wilt..
en dat meisje van 14 is er blij mee en die wil t ook houden dus.. tis haar keuze zelf geweest..
Je weet op die leeftijd echt wel wat je wilt hur, alleen moet je haar wel de kans geven dat te tonen.. Als ze zich niet op haar gemak voelt en aardig gevonden wilt worden zal ze miss zeggen dat ze t wilt.. Je moet echt 100% zker zijn dat ze wilt..

Ik ben zelf 15 en ik kan mij niet voorstellen dat meisjes van 14 reeds een kind zouden willen, dat weet toch iedereen dat zo iemand niet in staat is een kind op te voeden, het is zelf nog een kind...
Jouw vriendin vergooit haar jeugd! Misschien abortus overwegen?
Ook vind ik het raar dat sommige kinderen die denken al groot en volwassen te zijn seks hebben op zo'n jonge leeftijd; ontmaagd worden kan je maar 1 keer! bewaar dit voor wanneer je ouder en volwassener bent en voor een heel speciaal iemand.


En voor boy_1990, jij bent ouder dan ikzelf maar toch zit je met vragen die jongens/meisjes van pakweg 11-12 jaar vragen. Niet gezond, denk je niet? En geloof mij vrij, als je iets krijgt met dat meisje zal ze zich niet laten vingeren omdat ze het graag wil, enkel omdat jij dat wil. Ik heb nog een goeie raad voro je: Zoek een meisje van je eigen leeftijd!
  Met citaat antwoorden