Onderwerp: Hoe snel typ jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2007, 15:24   #3
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gah, met 247 ofzo had ik het beste resultaat van de hele klas op het examen zo'n 4 jaar terug. 'k Ben in de tussentijd wel wat sneller geworden. Maar das nog niks in vergelijking met de anderen tot nu toe. Ik had ook al zo lang niets overgetypt. Met een 2e of 3e poging zou ik waarschijnlijk wel wat meer als 300 per minuut kunnen krijgen.

Your score: 296 keys per minute ~ 59 words per minute
Language/mode: du
Ranking: You've got potential.
Comparison: 36% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 64% have a lower or equal result.

You typed: Hij probeert cijfers om te zetten in iets wat lijkt op mensentaal en wat hij hoort te vertalen in het draaien aan de juiste knoppen. Programma wordt assistent Daaruit worden zo nu en dan nieuwee leden van de kerngroep gekozen. En terwijl de zonnedeeltjes verder schieten, veroorzaken ze in de atmosfeer een electrische stroom. Gewone kosmische straling wordt door de dampkring geabsorbeerd. In april 2002 werd ee nieuwe specificatie van het CIFS gepubliceerd, een protocol voor de uitwisseling van bestanden in een netwerk van computers. Op de servers van het en internet is Open Source al niet meer te verslaan. Maar een open standaard die

Mistakes: assistent(assistent.), nieuwee(nieuwe), electrische(elektrische), ee(een), het(bedrijfsleven)
  Met citaat antwoorden