Onderwerp: Vriendschaps ringen
Enkele bericht bekijken
Oud 6 July 2006, 00:50   #3
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vriendschapsringen neuh... dat vind ik niet te snel

Trouwen echter wel! Er zijn veel gevallen waarbij het goed is gegaan, maar het overgrote deel dat zo snel gaat trouwen gaat uit elkaar. Gewoonweg omdat ze langzamerhand uit die verliefdheidsroes raken en toch wel achter hele vervelende/irriterende eigenschappen van de partner komen.

Leer elkaar gewoon lekker kennen en zie maar wat ervan komt joh! Fantaseren mag natuurlijk altijd.

Vlak voordat de relatie met mijn vriend begon, zei hij voor de lol " wil je met mij trouwen ? " ... als je verliefd bent voel je je gevleid, maar achteraf kan ik er wel om lachen omdat je weet dat dat niet echt serieus was bedoeld.

Nu 4 jaar later denken we er wel iets anders over. We kennen elkaar nu een stuk beter ( dus ook de irritante eigenschappen ) en denken serieus aan onze toekomst samen.
Maar we zijn wel realistisch: We moeten wel iets opbouwen zodat het allemaal mogelijk is, we hebben onze studie nog en financieel moet er ook zekerheid zijn.

nou ja, ook niet echt een samenhangend verhaal maar ik hoop dat ik het je wel duidelijker heb gemaakt.
  Met citaat antwoorden