Enkele bericht bekijken
Oud 9 March 2003, 09:48   #1
Aburals
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down 90 % van de meisjes selecteert jongens op uiterlijk.

Dit is iets wat mij opvalt als ik in een disco loop of door school dan is de kans dat ik een jongen die er goed uitziet en met een minder knap meisjes omgaat, stukken groter dan dat je een knap meisje met een mider knappe jongen ziet.


Jongens hechten veel meer waarde aan vertrouwen, warmte en aan elkaar gehech zijn.

Maar ik krijg wel es het idee dat het bij 90 % van de meisjes alleen om uiterlijk gaat. en status.

Voorbeeld een vriend van mij, die niet bijzonder knap is toont zijn gevoelens aan een meisje.

Deze scheldt hem daarop zo uit dat hij nu al een een half jaar niet meer durft te vragen.

Meisjes kunnen volgens mij best wel lomp zijn.


en ze hebben het over het algemeen ook wel makkelijk, jongens moeten vragen en zij hoeven alleen maar ja te zeggen of anders te gaan schelden.


sommige meisjes gaan nog liever met een crimineel die er goed uitziet dan een iets minder knap iemand die wel gewoon aardig en te vertrouwen is.


Alleen als je geld hebt maak je als minder knap iemand nog een kans.


En oh ja waar ik ook ziek van wordt zijn die meisjes die zich heel aardig en spontaan voordoen terwijl ze het helemaal niet zijn.


Natuurlijk zijn er ook wel jongens die alleeen naar de buitenkant kijken maar als je het mij vraagt toch een stuk minder dan meisjes

En oh ja wat meisjes betreft zijn er natuurlijk ook nog wel uitzondering

:
V maar nou wil ik eigenlijk wel weten zit ik er harstikke naast of is het waar dat 90 % van de meisjes naar het uiterlijk kijkt

Laatst aangepast door Aburals : 9 March 2003 om 19:30
  Met citaat antwoorden