Enkele bericht bekijken
Oud 10 July 2004, 16:59   #97
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb zelf een jaar in psychiatrisch evaluatie centrum de bleskolk in almelo gezeten, zonder al te veel resultaat moet ik dr bij zeggen, mn hele leven al met psychologen gepraat, ik schiet er niet veel mee op. ik heb altijd zoiets van die lui kennen me niet lezen van een papiertje wie jij bent en dan gaan ze je vertellen hoe t moet. ik praatte nooit met ze. maar ik ben nou een paar maand geleden via de dokter naar de mediant gegaan, een paar gesprekken gehad, en nou sta ik op de wachtlijst voor weer... een onderzoek...ik word er niet goed van , maar ik zie ook wel in dat het zo niet verder kan. ik was/ben gewoon een gevaar voor mn omgeving. al gaat het sinds ik geen drugs meer gebruik (nu bijna een jaar) best goed. de waanzin is een beetje weg, maar ik kan nogsteeds vreselijk doordraaien, en dat is ook de reden waarom ik met die lui wil praten. het klinkt heel raar, maar ik ben bang voor mezelf. op zon moment denk je daar niet bij na, dan is het net alsof je buiten jezelf staat te kijken wat je lichaam aan het doen is. en dat meot stoppen. het is voor het eerst dat ik zelf om hulp heb gevraagd en dat lijkt me de eerste stap naar een oplossing. het is alleen wel vreselijk frustrerend dat het zo lang duurt.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
Kost dat niet duur, om naar zo'n psychiater te gaan( of pshycholoog of weet ik het)
het kan via het ziekenfonds , maar dan moet je je laten doorverwijzen door je huisarts.
  Met citaat antwoorden