Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2004, 15:31   #54
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Dat had Frank de Boer ook niet echt toen hij mocht vertrekken bij Barcelona. Hij mocht toen terugkomen naar Ajax, maar hij koos toen toch voor het grote(re) geld van Galatasaray.

Dat was toen gebleken uit een salarisonderzoek. Naarmate mensen meer verdienen, willen ze ook steeds meer verdienen. Iemand die bijvoorbeeld 2500 euro per maand verdient, wil 3500 euro per maand verdienen, maar iemand die 3500 euro per maand verdient, wil 5000 euro verdienen.

Zo zal het bij de louter financieel denkende profvoetballer, waar ik Rivaldo wel voor aan zie, net zo zijn. Tenminste iets verdienen, hetzij niet wat je bij Barcelona of Milan verdiende, is beter dan helemaal niks verdienen.
een keuze tussen turkije en Nederland lijkt me ook niet moeilijk... De Boer probeerde zich bij Galatasaray een beetje in vorm te spelen voor het toen nog verre EK... dat is niet gelukt en nu probeert hij het in schotland bij Glasgow maar De Boer is echt niet voor de centen naar schotland gegaan... dan was hij wel bij Galatasaray gebleven.. hieruit kun je opmaken dat OF De Boer heeft geld zat OF hij wil gewoon naar het EK.... ik denk dan beiden

Rivaldo zal echt geen zin hebben om nogmaals, na hiervoor staande inleiding, naar regenachtig schotland te vertrekken
  Met citaat antwoorden