Enkele bericht bekijken
Oud 15 November 2003, 13:30   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

De misselijke en misplaatste arrogantie van Nederland mis ik als kiespijn in Portugal. Ook het debiele oranje-gedoe en de vaderlandsliefde die ineens opkomt kan me uiteraard als ras-antikoningshuisman (nice word for scrable ) gestolen worden. Ik ben het (wederom ) eens met AntiKezman, en hoop ook dat Schotland het zal halen.
Het volkomen misplaatste gejuich na de loting deed me bijkans kokhalzen. De zogenaamd 'beste loting' die Nederland kon hebben slaat natuurlijk nergens op. Wat heeft Nederland nu gepresteerd de laatste jaren? Hoegenaamd niets. Het feit dat Duitsland het moeilijk had tegen Schotland zegt genoeg. Of die zogenaamde Anti-duitsland mensen (die in de regel de oorlog niet hebben meegemaakt) het nu willen horen of niet; Duitsland werd 2e op een WK, waar Nederland zich niet eens voor wist te plaatsen!!!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden