Enkele bericht bekijken
Oud 10 June 2010, 22:26   #50
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Shade Bekijk Bericht
Waarom zeg je dat paars niet heeft gewerkt?
Iedereen was tevreden met paars totdat Pim Fortuyn met zijn populistische ideeën kwam.
Fortuyn zag tenminste waar het probleem zat en was een echte leider met echt charisma. Dat was niet populistisch maar gewoon de waarheid. Verder voor mijn tijd want ik was toen nog 10 ofzo.

Citaat:
Rechts is voornamelijk populisme en inspelen op angst, links is solide en biedt oplossingen.
Rechts is de oplossing. Sociale geneuzel en zieke mensjes helpen. Leuk hoor maar ze moeten dan ook is de kern aanpakken. Dat was met Wouter Bos al zo. Dat was eigenlijk best een domme jongen, alleen dat kon je niet zien omdat hij altijd zijn gedeclareerde RayBan zonnebril ophad.

Citaat:
Na de oorlog hadden we niet voor niets rooms-rode kabinetten.
links excelleert in puin ruimen en opbouwen.
Als ik kijk naar vandaag de dag en alle sociale bewegingen; Jelle Troelstra zou zich omdraaien in z'n graf. Iedereen telt mee behalve de PVV. Hoe ondemocratisch en asociaal ben je dan. Het zijn gewoon mietjes.

Citaat:
Wat geeft de VVD aan de normale man?
Ik ben benieuwd. Het is wel de normale man die Rutte kiest.
Citaat:
Wat krijgen alle minima?
Minder. De staatsschuld gaat voor, anders moeten zij ook nog meebetalen.
Nu betalen wij ervoor. 'sochtends als jij en ik naar je werk gaan zitten er al drie van zulke op je rug.
Citaat:
De studenten?
Wss niks. Maar daar zit ik niet mee. Was het niet eens met dat punt maargoed.
Citaat:
De huurders?
Dat zal wel duurder worden ja. Nou en?

Citaat:
Die hebben we allemaal wel nodig in onze economie!
Links zorgt ervoor dat deze mensen een normaal bestaan kunnen leiden terwijl ze naar een baan worden begeleid.
Klopt. En wij maar betalen. Het is geen luilekkerland. Als die mensen het allemaal nodig hadden was ik bereid te betalen. Het is gewoon slapjanusbeleid zonder ruggegraat.


Citaat:
De treinen, openbaar vervoer, en alles wat is geprivatiseerd is duurder geworden.
De marktwerking zou vanwege concurrentie de prijzen drukken zeiden ze.
Een grote leugen, binnen een maand waren er al kartel afspraken.
Als de overheid het zou houden gingen het harstikke failliet. Dat is duurder dan geldschieters zoeken noh?

Citaat:
En er is een verschil of je iemand 10 stokslagen geeft en hem tussen elke slag laat bijkomen en herstellen, dan dat je ineens zijn rug kapot ranselt.
Daarom kan je de maatregelen voor de crisis ook beter spreiden.
De staatsschuld is nu nog te tillen. Als je mooie formule van mij een stukje terug zag staan en die eens doornam dan snap je zelf ook wat je hier nu typt. Als je nog langer wat dan is de schade alleen maar moeilijker te herstellen.

[quote/]En groenlinks wil investeren op een verantwoorde wijze in het openbaar vervoer.
zonder de natuur geen mensen.
wij vervuilen, dus mogen we daar ook wel wat voor betalen.[/QUOTE]

Vervuilen doen we altijd al. Wat heeft het dan voor zin om overal een stomme tax op te gooien? Jezelf helemaal scheel betalen terwijl het in Nederland best goed gaat qua mileu. Parkeergeld. Alles loopt vast. De hele infrastrucuur heeft geen enkel nut als ze op alles wat op brandstof rijdt taksen gaan heffen. Pure onzin en nog slechter voor de economie. Dat compenseer je niet met taksen.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden