Onderwerp: CD reviews
Enkele bericht bekijken
Oud 11 January 2005, 22:37   #160
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Isis - Panopticon



wat?

ISIS!!!!! Wat EEN BAND. als je nog nooit hiervan hebt gehoord, mag je je toch eens goed achter je oren krabben. want Isis is werelds. Isis is meer dan een band alleen, het is een project, het is bijna een begrip. Isis maakt niet zomaar muziek, Isis maakt landschappen. Denk aan Sigur Ros of Radiohead (in hun ideoteque periode) maar dan met volle gitaren en minimale zang. Na een aantal geweldige releases die zeker bij het metal/hardcore/andere harde werk fans niet werd genegeerd is het de beurt aan Panopticon. En wat voor een release ( ik durf stiekum 'de beste' te zeggen). gezegd moet worden dat hjet misschien wat minder hard is, maar dat is ook niet het doel van Isis. Isis is verder gegaan in hun songs en deze zijn nog sferischer. ogen dicht en luisteren, wat zeg ik! dromen!
Ik denk dat Isis met deze release nog meer volk gaat winnen en toch bij hun routes blijven wat ontzettend kwam is.
dan de artwork. die is van de lp (die ik heb, Dubbel LP!!!!) echt super. fantastische landschappen die perfect passen bij het hele concept van de plaat. de productie is gewoonweg onovertroffelijk, gedaan door Matt Bayles, toch wel een van de beste in het genre.

Dus?

mensen probeer dit gewoon is uit. misschien dat je het op het begin een beetje saai vindt. maar je moet erin groeien. isis is geen catcy bandje dat je even wegluisterd. voor isis moet je de tijd nemen en ik verzeker je dat je daar geen spijt van gaat krijgen

infoooooo:

website:

http://www.sgnl05.com

voor mp3 ga naar bovenstaand adres en klik op RADIO
  Met citaat antwoorden