Enkele bericht bekijken
Oud 28 January 2005, 17:49   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Er komt binnenkort een raadsvergadering in Sittard alleen over het probleem van Fortuna dus niet 'getreurd'...

Maar zoals de meesten hier zal ik ook geen traan laten voor die club... Doet me weinig.
Naar verluid laat de gemeente Sittard-Geleen de clubs sowieso weer niet stikken. Men betaald weliswaar geen cash geld, maar zal de club een overbruggingskrediet geven, waardoor de club bij weer een andere bank of instelling geld kan lenen.

De zaak ligt behoorlijk ingewikkeld, want het stadion van Fortuna Sittard wordt maar niet afgebouwd. De gemeente vertikt het om het bestemmingsplan te wijzigen, waardoor het stadion enorm veel kost en niets oplevert. Geen enkel bedrijf is gevestigd op het Fortuna-park, omdat de gemeente weigert om het terrein een andere bestemming te geven. Ik verwacht dat dat zal veranderen, en dan zullen we zien of het een aantrekkingskracht heeft..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden