Enkele bericht bekijken
Oud 6 February 2007, 12:36   #85
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
niet ten koste van hun kind. dat foetusje vind het echt niet erg dat ie word weggehaald. Hij/zij/het voelt er ook niks van. En weet niet eens waat er gebeurt. (ik weet niet eens of ze dan al hersenen hebben die werken)en er is ook niemand anders die het erg vind.
Ik ben van mening dat zodra een ei bevrucht is dat dan een leven van start gaat. Je 'moet' het op een onnatuurlijke wijze verwijderen, wat dus betekend dat je een moord pleegt/laat plegen. Want als je het niet doet dan wordt het toch wel geboren (afgezien van die vrouwen die een miskraam krijgen).

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
dus je moet op jonge leeftijd een kind krijgen om verantwoordelijk te zijn als je neukt!
Als je neukt en er vanuit gaat dat je geen kind krijgt is dat toch al onverantwoordelijk. De meeste kinderen van die leeftijd houden nog bijna nergens rekening mee. Vroeger waren ze veel verantwoordelijker.

Citaat:
Origineel gepost door Bon Bekijk Bericht
Dus je bent 14, voedt samen met je ma en je oma een kind op. Dat vind jij verantwoord? Ik vind het pas verantwoordelijkheid nemen als je het zelf doet... Op latere leeftijd....

Over dat laatste stukje:
Ook ik ben het niet eens met alle sex etc op tv, vooral op vroege tijdstippen!
Maar kom op, tijden veranderen. Je moet nu eenmaal op jonge leeftijd ook al volwassen zijn in deze tijd. Ik denk dus dat het meerdere oorzaken heeft!
Tja, zo word je een stuk verantwoordelijker. Zoveel mogelijk zelf doen en hulp krijgen waarvoor het nodig is. Deze mensen zullen zich vaak al op jonge leeftijd goed kunnen redden, in tegenstelling tot de meeste mensen van tegenwoordig die dat op hun 25e nog niet kunnen.

En je moet op jonge leeftijd volwassen zijn in deze tijd? Kom toch op! Mensen worden steeds onvolwassener en onpersoonlijker. Steeds meer dingen die je doet hebben steeds minder gevolgen. Nu kun je kinderen laten verwijderen en in de toekomst zal zelfs een kogel door je hoofd jagen niet meer helpen want ze helpen je er toch weer bovenop, en jij noemt dat verantwoordelijk?

En dat constante uit elkaar splitsen van de opleidingen doen ze omdat ze niet willen dat mensen brede kennis krijgen, maar liever hebben dat ze alleen maar kennis hebben wat ze nodig hebben voor hun vak. Ohja, en dan willen ze ook nog eens dat de jongeren nog meer gaan werken en meer stage lopen, wat dus nog minder school betekend.

Ze moedigen seks op jonge leeftijd juist aan zodat de jongeren zich liever daarmee bezig houden in plaats van wat zich er daarboven afspeelt. Je moest 's weten wat er wel niet allemaal aan wordt gedaan om mensen dom te houden. Je hoeft alleen maar te zorgen dat het grootste deel van de mensen tevreden is en je kunt zo'n beetje doen wat je wilt.

Er zijn nog honderden dingen die allemaal invloed hebben op de bevolking. Je kunt mij niet wijsmaken dat in 10 jaar tijd, zonder dat er een oorlog of revolutie of wat dan ook heeft plaatsgevonden, zulke drastische verschillen in de cultuur en gedrag onstaan. Toen m'n ouders nog jong waren was 't vrij normaal om rond je 17/18e ontmaagd te worden. Toen ik 16/17 was, was het ook vrij normaal om rond die leeftijd (16/17) ontmaagd te worden. Dat is 1 jaar jonger in zo'n 30 jaar tijd. Nu is het vrij normaal om rond je 14/15e ontmaagd te worden. Dat is al 2 jaar daling in niet meer dan 5 jaar.

Alleen dat al wijst erop dat er iets niet goed zit.
  Met citaat antwoorden