Enkele bericht bekijken
Oud 11 June 2004, 21:22   #22
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dit gaat die van mij worden
Van der Sar is de beste keeper van de drie, dus geen twijfel. Van Bronckhorst speelde een goed seizoen en is een aanvallend ingestelde linksback die ook verdedigend gewoon zn werk doet. Voor Reiziger geldt die aanvallende inbreng een stuk minder, maar een betere pure rechtsback hebben we geloof ik niet. Heitinga zou er kunnen spelen, maar die hoort naar mijn idee in het centrum. Ik overwoog hem daar als jongere versie van Frank de Boer naast Stam (zekerheid) te zetten, maar ik kies voor Davids tussen verdediging en middenveld, omdat én Heitinga én dit middenveld wat te gevaarlijk wordt. Cocu zou eventueel dezelfde rol als Edje kunnen vervullen. Maar toch blijft het een lekker aanvallend ingesteld elftal Sneijder op rechts, zou ook eventueel elders op het middenveld terecht kunnen. Van der Vaart vind ik bij Ajax het best op links en Seedorf lijkt mij het best centraal/achter de spitsen tot z'n recht komen. Robben en Van der Meyde -hopelijk in vorm- op de flanken, eventueel te vervangen door Overmars en Zenden. Ik kies als centrumspits in dit systeem voor Van Nistelrooy, met Makaay als eerste alternatief.

En dat ziet er zo uit:
Eén Centrumverdediger terwijl Tsjechie en Duitsland in een twee spitsensysteem spelen

En één verdedigend ingestelde speler op het middenveld. Zo rolt het middenveld van Tsjechie ons helemaal op.
  Met citaat antwoorden