Onderwerp: Geloof jij in god?
Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2009, 18:11   #78
De-Emo
Lid
 
Geregistreerd op: 5 January 2009
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door weerlegger Bekijk Bericht
Ja , ik laat ze ook wel in hun waarde. (sommige). Maar ik dring me mening idd op, omdat ik logisch nadenken zo fijn vind en ik wil dat andere mensen die in god geloven ook is gaan nadenken. Maar om nou te zeggen dat ik geloof? Ik denk.
Dit komt best slecht over, weet je dat? Zoals ik 't nu lees, vind jij dat mensen die in God geloven niet nadenken? Dat is best hard, vind je niet? Nogal een harde veronderstelling. Ik denk dat ik prima nadenk, desondanks geloof ik in God. Ik geloof misschien niet in de hele Bijbel, maar er zijn evenzozeer dominees die zeggen dat de Bijbel figuurlijk genomen moet worden. Ik geloof niet in de traditionele God van het Christendom, maar dan nog, mensen die dat wel doen denken wel.

Overigens, heb je weleens geleerd dat IQ (en nadenken daaraan gekoppeld) één ding, maar EQ iets heel anders?

Maar ja, ik verdoe mijn tijd. Ik walg van mensen die zich zo als jou opstellen en zichzelf verheven voelen boven de rest. Dan kun je hoog en laag springen, maar zo kom je over.
De-Emo is offline